Rúzs tag!!! - Kérdések és válaszok

8:00

1. Hány db rúzsod van?
Kereken 30, ebből 3 ajaktinta, 3 ajakkrém, és 2 szájfény. Bevallani is alig merem...:) 
2. Mennyi idősen vetted az első rúzsodat? Emlékszel mi volt az?
Kezdetben nem szerettem a rúzsokat, ezért nem is vettem sokáig. Aztán egyre inkább elkezdett foglalkoztatni a sminkelés és egy natúr színű Maybelline-s rúzs volt az első. Akciósan vettem valamelyik drogériában és imádtam. Talán 19 éves lehettem mikor megvásároltam és még mindig megvan, de azóta már a 2.-at használom. 
3. Gyerekkorodban kipróbáltad a mamád rúzsát?
Biztosan igen, de inkább a szemhéjfestékek foglalkoztattak mindig. Azokkal kísérleteztem és gondolhatjátok milyen csodás eredménye lett. :)
4. Melyik a legdrágább rúzsod?
Nem szeretek drága kozmetikumokat vásárolni, mert azok helyett veszek inkább 2 vagy több olcsóbbat. A legdrágább...hmm...mondjuk a RdL Berlin 18?! 
5. Melyik a legolcsóbb rúzsod?
Egy Lovely-s rúzs olyan 300Ft körül volt. Szeretek akciós termékeket kifogni!
6. Melyik a kedvenc márkád?
A Rimmel és a Catrice amiket a legjobban szeretek, de nehezen tudnék egy kedvencet mondani, mert a márkán belül is van többféle minőségű. 
7. Melyik a legújabb rúzsod?
Catrice Ultimate Stay ajakrúzs.
8. Van olyan rúzsod, amit megvettél, de még nem is használtad?
A Miss Sporty Bubble gum 051-es árnyalatot egyszer kipróbáltam és nagyon tetszik, de mikor rúzsozásra kerül a sor, mindig másikat választok. 
9. Volt már olyan veled, hogy megvettél egy rúzst és azután otthon rájöttél, hogy már van belőle egy?
Nem, pontosan emlékszem milyen holmijaim vannak. Viszont hasonló árnyalatot már vettem, de volt egy aprócska eltérés...:) Legalábbis ezzel nyugtatom magam. 
10. Piros vagy pink?
Piros, de hangulat-és árnyalatfüggő.
11. Kedvenc sötét árnyalat?
Rival de Loop az örök kedvenc. De aki olvassa a blogom az tudhatja, mert többször visszatért már. :)
12. Mi a legtöbbet használt rúzsod?
Jelenleg a Rimmel Kate-s Kiss of life vörös rúzs. 
13. Melyik a kedvenc vörös árnyalatod? 
Essence Stay Matt ajakkrém. 
14. Hogy tárolod a rúzsaid?
Egyszer egy barátom egy szép kis dobozban küldte el a karácsonyi ajándékomat. Kezdetben a sminkcuccaimat tároltam benne, de azok kinőtték, így a rúzsok költöztek csak bele. Hozzánőtt a szívemhez az a kis tároló, meg is mutatom nektek!

15. Mi az amit meg szeretnél venni, amire nagyon vágysz? 
Talán egy MAC rúzs...Volt egy árnyalat, sajnos most nem ugrik be melyik, de imádtam és akartam. Viszont ha látnék belőle dupe-ot, ami olcsóbb, de ugyanolyan klassz, akkor azt venném.

16. Ha csak egyetlen egy rúzst tarthatnál meg, melyik lenne az?
A Rimmel Kate kiss of life rúzs, mert azt a barátomtól kaptam. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images