Autumn seduction | burgundy makeup

6:00

Habár most készítettem el először vörös színnel a tusvonalamat, mégis nálam ez az abszolút befutó az évszakra. És mi teheti még ennél is divatosabbá és őszibbé? Szerintem az ombre ajkak és egy szélfútta, kócos, laza lófarok. Mi több, hogy a sminkről semmi se vonja el a hangsúlyt, egy lezser fekete-fehér felsőt választottam hozzá. :) Kész is a díva megjelenés. 


Én szeretem a feltűnő sminkeket nappalra is hordani. Határok nincsenek, majd a hangulatom diktálja mit viseljek. Így született ez a mai, egy őszi kis sétához és shopping túrához. Végre magabiztos lehettem a drága boltokban is, és nem volt bennem az az érzés, hogy kinéznek onnan. A Sephorában is nézelődtem fél-1 órát és végre nem üres kézzel tértem haza, de a zsákmányaimat, majd a következő posztban mutatom be. 


Felhasznált termékek: 

× Kiko Skin Evolution alapozó
× Kiko Natural korrektor
× Nyx high definition pirosító - 10 Double dare - nancssárga árnyalat
× Catrice szemöldökápoló készlet
× Essence All about sunrise paletta - bronzos árnyalat a szemhéjra, világos árnyalat highlighterként
× Nyx Propel my eyes szempillaspirál - 2 rétegben
× Lime Crime Venus I paletta - Muse árnyalat a tusvonal, Aura a belső szemzugban
× Hema Soft Matt lipbalm - 08-as árnyalat a szám belső részére
× Nyx Soft matte lipcream - Transylvania árnyalat az ajkam külső sarkaiba











Ajánlom, hogy próbáljátok ki, ha merész és dögös sminket szeretnétek és kedvelitek ezt a vöröses bordó színt. Bár...ki ne szeretné?! :)

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Gyönyörű!😊Nagyon tetszik ez a smink, olyan merész és dögös! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) :* Rajtad is el tudnám képzelni, a cicaszemeidhez. :)

      Törlés
    2. Köszi! :) Szerintem ki is fogom próbálni! ;)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Imádom!! És a bőröd is gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ugyan, ez csak az alapozó, a fények, meg a fényképezés..:)

      Törlés
  4. Imádom! Gyönyörű színek, szeretem, ha látok magamon kívül máshol is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt már észrevettem, hogy hasonló színekben mozgunk! :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images