Karácsonyi ajándékaim / What I got for Christmas!

19:32

Aki ismer, az tudja, hogy a kenceficéknek mindig nagyon örülök. Nem állítottam össze wishlistet karácsony előtt, de a drogiákban bóklászva a barátom kifigyelte mikre vágyom. A ’jajdeszééép’ és hasonló megszólalásokkal persze nagy segítségére is voltam. :) Pont így történt hát, hogy azokat kaptam meg, amiket szerettem volna. 

Mikor láttam az interneten, hogy Magyarországra is behozzák a Rival de Loopot, nagyon megörültem. A kedvenc rúzsom is ezt a márkajelzést viseli, de rá kellett jönnöm, hogy csak a young verzió lesz kapható itthon. Kíváncsi voltam, hogy miket tudnak ezek a termékek és ujjongtam, mikor Debrecen belvárosában megtaláltam a RdL állványát karácsony előtt. Sok szép dolog tárult elém, nagyon olcsón, de próbáltam tudatosan válogatni, hogy mikre van szükségem. És a Jézuska el is hozta nekem. :)


Kaptam egy RdL young 03 parisienne ajakrúzst, ami halvány, hideg tónusú rózsaszín és az apró csillámoktól kissé fényes. Igazi hétköznapokra való, szolid árnyalat. A tartósságát tekintve nem csók-és evésálló, azonban kellemes hidratál.

Ebből a márkából kaptam még egy sötétbarna szemöldökceruzát. Egy ilyen még hiányzott a kollekciómból, mert eddig csak por állagú szemöldökformázókat használtam. Szóval „muszáj” voltam kipróbálni, hogy a ceruza mire képes. :) A színével meg vagyok elégedve, kicsit talán lehetne szürkésebb -az én hajszínemhez mérten-, de így is tökéletesen hordható. A keménysége jó, mert nem kell nagyon rányomni, hogy fogjon, kellően pigmentált. A tartóssága nekem maximálisan megfelel. A végén lévő szemöldökfésűnél jobbat használok, de a táskába sietősen bedova ez is használható.

A következő darab amit bemutatok egy Yves Rocher-s arany színű szemhéjpúder. Már nagyon nagyon rég vágytam egy arany színre, ami nem csak a csillámokból áll, mikor megpróbálom ecsettel (vagy bármivel) felvinni. A boltban az ujjammal kenegetve pont jónak ígérkezett. Miután megkaptam, kifestettem magam vele. Ez sem annyira pigmentált, mint amilyenre számítottam, diszkrét arany színe van, sok csillámmal és kevés sárgás árnyalattal. Azonban nagyon tetszik, mert finom és egyszerű. de mégis ünnepi sminket lehet vele készíteni. Az én szememen alap nélkül is nagyon tartós, de a közeljövőben ki lesz próbálva sárga szemceruzás szemhéjalappal is.

Kaptam még egy sminkterméket karácsonyra egy barátnőmtől Hollandiából. Egy Hema-s nagyon praktikus kis paletta, amiben található 16 db szemhéjpúder, 2 arcpirosító, 5db szájfény és egy 360 fokban fordítható kis tükör, illetve 2 mini-pici ecset.  Mindegyik szemhéjpúder csillámos, viszont szép diszkrét. Főleg natúr színekből áll, de van benne 1-2 erősebb árnyalat, mint a kék, lila és a zöld. A tükör egyszerűen tökéletes, több palettába készíthetnének ilyet. És nem csak hogy fordítható, még függőleges irányba is lehet forgatni. Az ecsetek annyira picik, hogy nem a leghasználhatóbbak szerintem- az egyikről nem tudtam eldönteni, hogy a púderhez van, vagy a szemhéjfestékekhez, de minden bizonnyal az előbbi. A szájfények nem túl pigmentáltak, de azért van egy kis színűk, és szerencsére nagyon különböző mind az öt. Az egyikben találhatóak pici csillámok csak. Van egy natúr, egy barack, egy vörös, egy csillogó rózsaszín és egy lilásbordós árnyalat. benne. Összességében ez egy remek és tartós utazó paletta.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images