Csibészkedés az ebay-en

6:00

Igen-igen... Függőségemet már megint az ebayen éltem ki. Összeállítottam egy szép kis rendelési csomagot és 1 hónap alatt szép lassan minden megérkezett.



120 színű sminkpaletta (matt, selyemfényű és csillogó) 

3400 Ft körül, szállítási költség nincs
Sajnos a szállítást igencsak megsínylette szegény paletta, de szerencsére volt egy fólia mindkét táblán szorosan és nem tudott kiperegni meg összekeveredni. Én próbálkoztam az alkoholos visszaépítésével, de kb 18 színt kéne reparálni, ezért még nem jutottam a végére. A színei elég intenzívek és tartósak, azonban vannak nagyon hasonló árnyalatok benne, amiket nem lehet annyira kihasználni. A törés kivételével teljes mértékben megvagyok vele elégedve. Számíthattok rá, hogy a későbbiekben sok sminket fogtok látni, ami ezzel a palettával készül. Ágyő mono szemhéjpúderek?!




Vászon hátizsák

3400 Ft körül, szállítási költség nincs
Nagyon vártam ezt a táskát, mert a sok utazgatás miatt már igazán szükségem volt egy hátizsákra. Kisebbre számítottam, de egy normál iskolatáska méretűt kaptam, amit első alkalommal bőven ki is használtam és jól teletömtem. Ennek az lett az eredménye, hogy a felső kapocs nem tartja meg a súlyát és kikapcsolódik a mágneszár. Annyiban nem jelent ez problémát hogy van egy összehúzó madzagja, ami elég szorosan fog. Többféle menő mintával kapható és én eddig csak dicséreteket kaptam rá. :) A szíja műbor, alulról pedig egy másik anyag van rajta, szóval nem az nagyon aláizzadós fajta pánt. A nagy tárolófakkon kívül van még két zsebe belül és kettő ugye kívül is. 




Elektromos bőrtisztító 5 az 1-ben arcra és testre

900-1000 Ft között
Mindig is ki szerettem volna próbálni egy ilyen elektromos arctisztítót, de felesleges beruházásnak gondoltam a drága darabokat, amik vagy 40ezer forinttól kaphatóak. Rábukkantam erre a kínai darabra, ami kb annyiba kerül, mint egy manuális arctisztítókefe, úgyhogy gondoltam adok ennek egy esélyt. Nem írok egyelőre többet, mert a huzamosabb használat alatt látom meg az eredményét, de garantálom, hogy a későbbiekben lesz belőle poszt. 




Neked mi volt a legutóbbi zsákmányod az ebayről? :)

You Might Also Like

14 megjegyzés

  1. Én is nagy ebay függő vagyok, régóta gondolkodok már én is ezen az arctisztítón, de ilyen olcsót még nem találtam:O :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy én meg vagyok vele elégedve! :) Nem tudom a 10x ilyen drága testvérei mit tudnak, de nekem ez is megfelel.

      Törlés
  2. Még soha nem rendeltem ebayrol de jo lenne mert annyian vásárolnak ott csak egyszer kene beleasnom magam hogy mit hogyan. De nagyon sok minden kene onnan es az a baj h rossz a választási képességem :D Magyarul nem tudok dönteni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézzél blogokat, mert hátha találsz olyan terméket, amit már valaki vett/kipróbált és így könnyebb lesz a döntés! :) Sok jó dolog van, de sajnos kezdem megtapasztalni, hogy olcsó húsnak híg a leve...

      Törlés
  3. Megvetted azt a palettát amivel én is szemezek. :))
    Attól félek hogy majd az ecseteim is és a korrektor palettám is darabokban érkezik meg... :S Ezért érdemesebb igényesebb helyekről rendelni mert ott odafigyelnek. Ám az olyan oldal megfizethetetlen árakat szab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, a szállítás szerintem sokmindentől függ...Bár ez a majdnem 20 törött szín...áhh.szerintem feldobálták a hajóra/repülőre...és még meg is rugdosták..:D

      Törlés
    2. Jaja érzésből ugráltak rajt az acélos bakancsukkal a dokkmunkások. :D

      Törlés
    3. Aha, valahogy így képzelem el! :D Meg rázogatták, nem bomba-e.

      Törlés
  4. Nekem a coastal scentstől egyben jött meg a 252esés a 88as palettám is. Egy kiló bubifóliaés a doboz még bubipárnázva is volt. Zárójelben azért, de annyit át, mint amennyibe kerül, nyílván nem egy Electric. Függetlenség napján (juli 4) black fridayen, egyéb ünnepeken szokott náluk lenni ingyenes szállítás, vagy már olyanolcsóa cumó, hogy postával is megéri, főleg, ha vki fél vagy nem szereti az Ebayt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az klassz! :) Nekem is rengeteg mindenbe bele volt pakolva, bubistól kezdve, szivacsos valamin át a dobozig, ezért is nem értettem :/ De szerencsére a paletták külön le voltak fóliázva, így a színek nem keveredtek össze.

      Törlés
  5. Én is most kezdtem újra ebayezni, nagyon addiktív dolog! :D
    Pár dolgot rendeltem, de nehéz nem túlzásokba esni.
    Ez a hátizsák nagyon helyes én is nézegettem ilyeneket. :) Az arctisztítóról én is szívesen olvasnék bővebben majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd....Olyan mint az ikea, csak virtuálisan. Belépsz és hirtelen minden kell!

      Törlés
  6. Hű, az a táska nagyon csini! Az elektromos bőrtisztítóra meg nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor Neked is ajánlom majd a közeljövőben kikerülő bejegyzést!

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images