Hogyan készül egy kép? | Video

13:44

Ma egy ilyen rövidke poszttal készültem nektek, amiben megmutatom, hogy miként készül egy digitális festmény. In medias res kezdéssel, szóval itt már azért bőven elkezdtem, de még koránt sincs befejezve. Mondanám, hogy nem a legizgalmasabb 10 percet (eredetileg annyi volt, csak felgyorsítottam) sikerült felvennem, de igazából ez az egész alkotás egy folyamat, ami szépen bontakozik ki. Ezt láthatjátok a végeredményből is, hogy ott már nagyon más, mint a videóban. 

Lázár Vivi, a barátnőm, akiről fotósorozatot is készítettem

És hogy miért vagyok ennyire megszállottja a portréknak? Mert minden arcon van valami szép és igéző. Próbálok mindig olyan képeket megörökíteni, amikben fellelhető az érzelem. Kedvencem a távolba révedő tekintet, a melankolikus és elgondolkodó szempár. Ezek a képek pontosan olyanok nekem mint a sminkelés és fordítva. Van egy üres felület -sokszor mondom is, hogy az arcom a vásznam-, amit élettel töltök meg és fokozatosan építem fel. Egész életemet ennek szenteltem eddig és dolgoztam már számtalan technikával, most pedig ezzel a digitális festéssel fejezem ki magam, örömet okozva ezzel sok embernek. Nem is szaporítom tovább a szót, nézzétek nyugodtan a videót. Ha pedig szeretnétek még több ilyet látni, jelezzétek kommentben. 


További munkáim, amiket még itt a blogon nem mutattam, de megtekinthetitek a FACE by Evelin Kormos nevű facebook oldalamon. Ha tetszenek a képeim, nagyon örülnék egy lájknak, hogy minél több helyen ismerjék meg a nevem. :) Köszönöm!


Barátnőm, Anita

A Kialakító csodás bloggerínája, Enikő

Pin up model

A húgom, Szandi sem maradhatott ki a sorból

És végül a szállásadónk, egy portugál író, Eduardo

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Óóóó wow, de ügyes vagy! :O Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Olyan boldogsággal tölt el mikor valaki ilyen lelkes egy képem láttán, mint te. :)

      Törlés
  2. Jaj, de meghoztad a kedvemet! Imádok festeni, portrét és aktot, egy időben rengeteget festettem. Ez a digitális festés is nagyon érdekes, csak én amúgy is egész nap a gép előtt ülök, és hobbinak próbálok mindig olyat találni, ami innen kimozdít. :-) De nagyon tetszenek a munkáid! Csodásak, köszi a videót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel is csillant a szemem, mikor legutóbb olvastam, vagy hallottam nálad, hogy szeretsz festeni. :)Én is imádom az aktot de sajnos azt nem készítettem egyetem óta. Egyébként velem is ez a baj, hogy sokat ülök gép előtt, de most nem vagyok otthon mo-n, és az egyetlen dolog ami nálam van az papír meg ceruza. :D és köszönöm, a te munkáidat megtekinthetem valahol?

      Törlés
  3. Lenyűgözőek, annyira irigyellek! Imádom egytől egyig mindegyiket!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de édes vagy!!! :) Köszönöm! :* Én így érzek a sminkjeid iránt! :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images