Mechanic baby - sminkvideó

10:28

Ezt a sminket a NYX versenyére készítettem. A versenykiírás ugyan az volt, hogy a kedvenc lookunkról készült videót töltsük fel, nos hát.... én minden nap így nézek ki. :D Gondoltam ahelyett, hogy sminkelgetnék, csinálok inkább valami kreatívat, mint a nagyok. Na jó, az igazság az, hogy mindig is csodálattal néztem a külföldi NYX versenyek döntőseinek képeit és annyira fellelkesedtem, hogy el sem olvastam a versenyleírást előtte. 


A sminket egyébként egy régebbi, makói művésztelepen készült képem ihlette, amit meg is mutatok Nektek. Íme! 

Melankólia
kb 50x70cm
kézzel és filctollal készült vázlat alapján nyomdai eljárással



Amit pedig a videóról tudni kell, hogy -mint ti is látjátok- nem vagyok olyan gyakorlott az ilyen arcfestős témákban. Nem jó az anyaghasználatom, és nem is túl precízek a vonalaim...és még szemüveggel is nehezen láttam az arcomnak az oldalát. Így vannak benne furcsaságok, de összességében elégedett vagyok a végeredménnyel. És jó érzés, hogy tudom, bőven van még hova fejlődni és hogy meg kellene ismerkednem más technikákkal is. Ez inspirál. 

Felhasznált termékek

A sminknek az alapját a Bourjois 123 alapozóval adtam meg, és az egyéb pirosságokat pedig a Catrice tégelyes korrektorral tüntettem el. A szemöldökömet a megszokott Catrice szemöldökápoló készletével tökéletesítettem. Az arcomat, az orromat és a szememet egy Catrice mono szemhéjpúderrel kontúroztam. A steampunkos részlet rajzolásához a Maybelline zselés tusát, a Rival de Loop eyeliner pent és egy Lovely glossy folyékony tust használtam fel. Az i-re a pontot, azaz az extrafényes highlight hatást pedig az Essence All about sunrise szemhéjpúder palettával értem el. (Nem mellesleg hétköznapokra is ez lett a kedvenc highlighterem, csak enyhébb kivitelben.)




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A kép és a smink is nagyon jó lett! És az a highlight...imádom! :) Mostanában egyre többet gondolkodom, hogy ki kéne próbálnom új dolgokat sminkelésben, mert úgy érzem nem fejlődöm csak nincs igazán türelmem. Na meg nem vagyok egy művész alkat. Mindenesetre nagyon szeretem ezeket a posztjaidat, sok sikert a versenyhez is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen tehetséges vagy sminkelésben, biztos menne más is. Csak egy jó ötletet kell találni, amivel szívesen bíbelődsz! :) És köszönöm! :*

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images