Lila csábítás

17:02

Először is mindenkinek nagyon-nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok! :)

2015. első posztalanya a nővérem lett. Ugyan ezek a képek már kb. 1 hete itt bujkálnak a gépemen, de csak most értem el oda, hogy ezt a sminket is bejegyzéssé formáljam. Azt kell, hogy mondjam, nagy szerencse, hogy vártam, mert a közeljövőben lehet, hogy nem fogtok saját sminkeket látni tőlem. ...Megégettem az arcom és most szüksége van a kozmetikummentes gyógyulásra...egy jó ideig. Igen, hümm...ennyire szerencsétlen vagyok. De nem is húzom tovább a szót, mutatom az alkotást. :)



Az arca lealapozása és a korrektor felvitele után rögtön nekiestem a szemöldöke formázásának. Mivel eredendően nincs sok neki, ezért kifestettem vastagabbra, megtartva a saját ívét, hogy szép keretet adjon az arcának. A világoskék szemének kihangsúlyozására egy lila szemfestéket választottam. A szemzugba egy világos lila, majdnem ezüstös árnyalat került, majd a szeme külseje felé haladva egyre sötétebb festékkel dolgoztam. A mélyítővonalba és a külső V alakú részbe vittem fel a legsötétebb lila árnyalatot. A cicás vonalat fekete szemhéjfestékkel rajzoltam meg. A járomcsont alá csupán bronzosítót tettem, mert nem szerettem volna, hogy a pirosító elvegye a hangsúlyt a szeméről. Rúzsnak megint két színt választottam. Először megnéztem egy nude rúzzsal, majd kísérleteztem és egy merész lilát is kipróbáltam, ami szerintem rettentő jól illik az arcához. 






És amiket használtam...: 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images