Romance in the city

6:00

Ez a smink történt akkor, mikor ki akartam próbálni az új termékeimet, amiből a legutóbbi haul bejegyzés is készült. Tehát élesben teszteltem a NYX jumbot és a Rimmel nude rúzsokat. Mivel az ajakszín adott volt, ezért direkt valami erősebbet, romantikusat gondoltam ki mellé. Nem mellesleg randiztam egyet a barátommal is a belvárosban. 



A szememet, mint említettem lealapoztam a NXY jumbo eyepencil milk lait árnyalatával, hogy a színek élénkebbek, a smink pedig tartósabb legyen. A továbbiakban az összes színhez az ebayről rendelt 120 darabos szemhéjpúder palettámat használtam. A mélyítővonalba először egy halványsárga árnyalatot tettem fel, majd kisebb ívben egy erős narancssárgát. Mindkettőt jól elsatíroztam, hogy szép átmenetet kapjon. A szemzugba is egy a világos szín került, majd erre aranyat tettem. Középre egy csillogós, rózsaszínes-burgundyt kentem fel, amit összedolgoztam az arannyal. A külső V ívbe fekete került, hogy mélyítse a színeket. Vastag cicás szemtust húztam a Maybelline zselés tussal, amivel a vízvonalat is kifestettem és az alsó szempillasort is összhangba hoztam a szemfestéssel. A szempilláimat a Miss Sporty pump up booster spirállal tettem íveltté és hangsúlyossá. 

A szemöldökömet a Rival de loop young szemöldökceruzával rajzoltam át. Alapozónak a Hema illuminating-et használtam, amitől friss és egységes lett a bőröm, majd erre egy leheletnyi highlightert is felvittem. A szemem alá a jól megszokott- bár fogyóban lévő- Manhattan 2 in 1 korrektort kentem fel, amitől szép, világos és éber lett a tekintetem. Pirosító-bronzosítónak a Catrice egyik mono pirosítóját tettem fel a járomcsontom alá. 

És végül következett a Rimmel Kate Moss nude rúzsa. Nem is egy, hanem rögtön kettő. Először az új Essence szájkontúrceruzával megrajzoltam a szám szélét, majd a világosabb, Catrice ceruzával pedig a szám közepétsatíroztam be. Erre kentem fel előbb a 42-es árnyalatot, majd középre a 40-eset, hogy nagyobbnak tűnjön az ajkam. 







You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Van ebben a sminkben egy könnyed kislányos báj ami szerintem egy találkozóra kifejezetten előnyös. Barátságos és kellemes hatást kelt az arcon ami olyan megközelíthetőnek mutat.
    Én jó ideig használtam ezt a smink típust a hétköznapokra. Sőt nem egy rossz megoldás arra ha az ember bókokat akar bezsebelni hogy kora reggel milyen üde és kellemes a megjelenése. :D
    Szerintem nagyon jól kivitelezted. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges! ❤ Nagyon tetszenek ezek a színek... élénk, de mégis visszafogott! Nagyon szép vagy! ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága vagy! :) Téged is el tudnálak képzelni ezzel a sminkkel, meg ha jobban belegondolok hasonló kombinációkat hordasz Te is, nem? :)

      Törlés
    2. Igen, Én is szeretem ezeket az árnyalatokat! :) Hasonló színeket használtam a közös bejegyzésünknél is. Viszont neked minden illik, úgyhogy.... szerencsés vagy! :D

      Törlés
    3. Óó, igen tényleg!!! Az is csodás smink! :) Amúgy meg nem biztos hogy minden illik, csak mindennel kísérletezem :D És valahogy rúzsnál sem úgy választok, hogy melyik szín illik hozzám, hanem hogy melyik tetszik...:D Amúgy meg Neked is jól áll minden! :)

      Törlés
  3. Gyönyörűséges! ❤ Nagyon tetszenek ezek a színek... élénk, de mégis visszafogott! Nagyon szép vagy! ☺

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images