Heti inspirációk

9:00

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én évszakonként, vagy gyakrabban váltogatom, hogy mit szeretek épp kihangsúlyozni az arcomon. Ez persze nem azt jelenti, hogy mindig így sminkelek. Most jutottam el oda, hogy megőrülök a pirosítókért, természetesen diszkréten felapplikálva, éles határvonalak nélkül. Nem mondanám, hogy a legjobban áll nekem ez a trend, de imádom a változatos kinézetet és folyton kísérletezni mi újat tudok kihozni az arcomból. 

Összegyűjtöttem pár sminket, ami mostanában inspirál. 

Bobbi Brown pirosító berry árnyalata. Jelenleg ennél szebbet nem tudok. MsRosieBea szokta a videóiban ezt használni és valami csodálatos! Nem tudom nekem, hogy állna, de az árából ítélve, nem is fogom megtudni...ahh.
Másik csodaszép árnyalat szerintem egy ilyen hideg tónusú rózsaszín, ami már majdnem halvány levendulába hajlik át. Ami nagyon megfogott az egy Nars arcpír volt, de itt a képen egy Sleeket mutatok be. 
Szépen lealapozott arcon nagyon jól mutat a pirosító és a highlighter összhangja.  Tökéletesen kiemelte a járomcsontot. 
Ezek a nude szemek...Lehengerlő! Királynői kisugárzása van: elérhetetlen, szigorú, és tekintélyparancsoló. 

Kicsit ez már talán erős, de nagyon tetszik, ahogy az arca színének finomságát ellensúlyozza a szemöldöke erőssége. 

Erre a képre ránézve nekem rögtön a tisztaság és ártatlanság szavak ugrottak be. Szerintetek is nagyon bájos ez a look?
Egy kép pedig arról, a különböző arcformákhoz hogyan érdemes felvinni a pirosítót.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images