Vörös szerelem

6:00


Ez a sminkem már régebben elkészült, de eddig nem szerettem volna nyilvánosságra hozni, mert készült hozzá egy videó is, aminek a szerkesztésénél megrekedtem. Talán majd abból is lesz valami a későbbiekben, legalábbis remélem. :) Még tanulgatom a programot használni, meg próbálgatom menőre alakítani. :D 

Viszont van egy dolog, amiért pont mára ütemeztem ezt a bejegyzést! 

*dobpergés*...

Ma vagyunk a párommal fél évesek és neki szeretném ajánlani ezt a posztot, mert imádja a vörös rúzst! :) 


Mint sok sminkemnél megfigyelhettétek eddig is, imádom a vörös rúzst, egyben előkelő és szexi! Nem csak különleges alkalmakkor szoktam viselni, hanem bármikor, amikor kedvem van hozzá. Szinte öltöztet...bár azért a ruha sem árt, főleg a hideg miatt. :) 


Első lépésben lealapoztam az arcom a Bourjois healthy mix serum alapozóval. Ha vörös rúzshoz támad kedvem, akkor általában el szoktam hagyni a pirosítót és csak bronzosítót használok, amit a járomcsontom alá és a halántékomra teszek fel. A szemöldökömet megrajzoltam szép ívesen, hogy keretet adjon az arcomnak. A szemhéjamra és a szemzugba a Catrice vanillia árnyalatú velvet matt szemhéjpúdert tettem, aminek a szatén fénye szépen kiemelte és nyílttá varázsolta a tekintetem. A mélyítővonalba halványan egy barna árnyalatot raktam. Felül és az alsó vízvonalon is fekete enyhén cicás tusvonallal tettem hangsúlyossá a szemem, majd kipingáltam a pilláim. Higlighterrel tettem még ellenállhatatlanabbá a járomcsontomat és végül pedig felkerült a sminkemre a korona. 

A vörös rúzs. A nagy kedvenc. A tökéletes. 

Nekem a kedvenc árnyalatú piros rúzsom az Essence-s Stay Matt ajakkrém silky red-je. 





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images