Őszcsalogató smink

6:00

Úgy terveztem, hogy ebből a sminkből egy videó lesz, már megvolt a fejemben minden és el is kezdtem. Majd a technológia úgy gondolta, hogy NEM. A smink háromnegyedénél vettem észre, hogy egy másodpercet sem rögzített a masina, de amit elgondoltam, azt véghezvittem, csak képek formájában dokumentáltam. 


Ezt a sminket direkt ilyen ősziesre fogtam, mert bár még nyár van, az idő kicsit sem mutatja. De nem is baj, így könnyebben tudok hangolódni a portugál költözésünkre. :) Augusztus 26-án indulunk a párommal és bő két hónapot fogunk kint lenni. Ezalatt nem tudom mennyit fogok tudni posztolni, de igyekszem majd párat produkálni. Érdekelne titeket egy kis turistáskodás is? Vagy maradjunk a blog eredeti témájánál? :) 

Visszatérve, a felhasznált termékek
- Rimmel Kate Moss nude rúzs 48-as árnyalat
- Covergirl Outlast Stay Fabulous 3 in 1 alapozó
- Essence Soft touch mousse korrektor
- Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
- NYX Tame & Frame szemöldökgél
- Pupa Vamp Velvet matt krém szemhéjpúder 400-as árnyalat
- Lime Crime Venus II paletta mud, pigeon árnyalatok
- Catrice Defining pirosító 080 Sunrose Avenue

A smink lényegét az erős szemfestés és a barnás burgundy rúzs kombinációja adja, tökéletes összhangot teremtve. És hogy minél inkább megspékeljem az egészet, a szememre tettem még a ragyogó pigeon árnyalatot is, aminek az alapját úgyszintén ez a barnás szín adja, a zöld csillámok kiegészítésével. Amit sajnos a fényképezőgép nem tud élethűen átadni, de képzeljétek el, hogy még durvább zöldként fénylik. 







És a mai kérdés...Elkészítetted már a blogon látott sminkek közül valamelyiket? :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szép smink lett! Engem érdekelne a turistáskodás, jöhetnek a posztok Portugáliából is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Niki! :) Rendi, amúgy is szeretek utazós posztokat írni, úgyhogy ha már egy embert is érdekel, akkor érdemes! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images