20+1 dolog, hogy miért ne járj egy beauty bloggerrel :)

6:00

A poszt alapötletét a kedvenc hazai divatbloggerem, a Chloe from the woods szerzője adta ezzel a cikkével, amin hatalmasat nevettem, majd gondoltam írok egy ilyet én is, csak beauty blogger kiadásban. Önmagamat parodizáltam ki a legélethűbb élethűséggel, a barátom pedig jót derült mellettem és bőszen helyeselt. Ismerem a hibáim, de szerencsére türelmes társat találtam. :)



Íme a 20+1 dolog, hogy miért NE járj beauty blogerrel:

1. ...mert nem mehettek úgy el egy drogéria előtt, hogy ne térjetek be.

2. ...mert neked is lelkesedned kell minden egyes csodaszép mono szemhéjpúderért.

3. ...mert ha hipermarketbe mentek nagybevásárlást tartani, akkor is meg kell állni a sminkcuccos állványnál.

4. ...mert minden egyes cicás tusvonalat le kell ellenőrizned, hogy szimmetrikus-e.

5. ...mert esténként ki kell várnod míg fél óra alatt elvégzi az arcápolási rutinját.

6. ...mert szerinte a szemöldökszedés nem muris, ha a tiedet nem igazíthatja tökéletesre.

7. ...mert néha rájön a hoppáré, hogy neked is feltegye a kedvenc arcmaszkját, amit negyed órába telik lemosnod.

8. ...mert mikor a neten sminkek után kutatva felkiált, hogy de szép! akkor neked is meg kell nézned.

9. ...mert induláskor ki kell várnod, hogy 1 óra alatt elkészüljön 5 perc alatt a sminkjével. 

10. ...mert a fényképezőgép memóriakártyája és a laptopod is az ő blogos képeivel lesz tele.

11. ...mert ha az ő laptopja nem jó, oda kell adnod a tiédet, hogy bejegyzést írjon, képet szerkesszen, stb...

12. ...mert minden alkalommal meg kell dicsérned a sminkjét.

13. ...mert szó nélkül kell tűrnöd, hogy rövid időközönként előveszi az összes sminkcuccát, rendezgeti és csodálja őket...mindezt ok nélkül.

14. ...mert heti több alkalommal azt kell hallgatnod, hogy de jó lenne sminkesnek lenni.

15. ...mert van hogy eltűnik órákra: sminkelni, fotózni, blogozni. 

16. ...mert az autofókusz helyett sokkal szebb a manuális beállítás, ezért neked kell majd tökéletes éles képeket fotóznod a sminkjéről...mondjuk úgy 30at...csak a szemről...

17. ...mert mindig vágyik egy új rúzsra, amit ha kedves vagy meg is veszel neki.

18. ...mert a közös fényképezőgépetek mindig le lesz merülve.

19. ...mert minden posztját el kell olvasnod és kedvelned. Talán meg is fogod osztani.

20. ...mert ha másik országba mentek, tudni fogja, hogy melyik az a márka, ami otthon nem kapható és el is fogtok látogatni a boltjába. 

20+1 ...mert hiába nem szeretnéd rúzsozni magad, a kedvesed csókjaival garantálni fogja, hogy kapjál belőle. 



Kihagytam volna valamit? Na, ismerős a szituáció? :)


You Might Also Like

11 megjegyzés

  1. Igazak! :D Nálunk is sok pont igaz, majdnem mind és vannak vicces pillanatok, de hála Ő is olvassa a bejegyzéseket. Szereti, hogy azt csinálom, amit szeretek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te is nagyon szerencsés vagy! :) Ennek örülök, dehát ez tényleg csak így működhet, ha a párod melletted áll! :) #1 rajongóink :D

      Törlés
    2. Igen, büszke is vagyok rá, főleg, hogy a bevásárlásokra is velem jön és hősiesen túléli őket :D (na jó, néha egy fagyizás vagy Meki az ára, de hát ennyi belefér :) )
      Pontosan, ők a legnagyobbak, még akkor is ha nincs épp blogbejegyzés! :D
      Egyébként én miért nem követtelek sehol, nem is értem magamat?? Pedig olvasom a bejegyzéseidet, de most már ;)

      Törlés
    3. Ennek csak Te lehetsz a megmondhatója, de velem is előfordult már. Egyébként én meg tegnap bukkantam rá a blogodra valamelyik facebookos csoportban, és elidőztem rajta egy kicsit. :) Úgyhogy a kedvességed viszonzásául Neked is ment a +1 lájk! :)

      Törlés
    4. Általában azért történik ilyen, mert sokszor telefonról látom meg a Facebookos csoportokban a bejegyzéseket és onnan nem tudok ilyeneket elintézni. De ami késik az nem múlik! :)
      Köszönöm, örülök, hogy nálam töltöttél egy kis időt, remélem tetszett! :)

      Törlés
  2. Szegény párom hősiesen viseli. :) Sőt sokszor olyan bemondásai vannak hogy ledöbbenek hogy megy neki ez a téma. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ismerős. Én is annyit beszélek neki róla, hogy meglepődök, amikor magától, mondja, hogy a highlighter, vagy bronzosító...stb :D Éééédesek!

      Törlés
    2. Az a kedvencem mikor azt mondja nekem hogy pl: kék sminket csináljak
      és a legszebb hogy eltudja perfekten magyarázni mit és hogy akar. :D Aztán persze javasolja hogy csináljam meg vidibe is meg töltsem is fel mert ő mindenképp megnézi. Annyira drága. :)

      Törlés
    3. Háhá:D Legalább van egy személyi tanácsadód és végülis úgyis neki akarsz tetszeni. :D

      Törlés
  3. Pár pontban magamra ismertem én is. :D

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images