Szilveszteri sminkem

11:00

A szilveszter nekem egy könnyed kis összejövetel volt, ezért nem szerettem volna semmi durva, vagy csillogó-villogó sminket készíteni. Nos, mint látjátok, ez kevésbé jött össze, de azért próbáltam tartani a mércét...:) Mind az esti fényviszonyok, mind a megégett arcom miatt csak a szememről készült fotó, de végül is ezen volt a hangsúly. 

A szemhéjamat korrektorral tettem egyenletesebbé, majd erre került csillámos fehér szemfesték. A külső szemzug felé és a mélyítővonalba egyre sötétebb ezüstös szürke árnyalatot vittem fel. A belső szemzugot egy ezüst szemceruzával húztam ki, hogy kinyíljon a tekintetem. A pilláim tövébe felülre és alulra is egy lila ceruzát választottam, hogy kiemelje a szemem kékségét és a szemhéjfesték ezüstösségét is feldobja. Fekete spirált került az alsó és felső szempilláimra is. A szemöldökömet a karácsonyra kapott RdL szemöldökceruzával igazítottam szépre. Az alapozón kívül továbbá csak bronzosítót használtam, ügyelve arra, hogy a sebembe ne kerüljön semmilyen kozmetikum.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images