The Body Shop Ethiopian Honey mélyhidratáló arcmaszk

6:00

Régóta szerettem már valamilyen The Body Shopos terméket, de eddig az ára mindig visszatartott tőle. Aztán most mégis úgy gondoltam, hogyha a fene fenét eszik is, márpedig én kipróbálom valamelyiket. Nem is volt kérdés, hogy egy arcmaszkot választok, habár nagyon sok minden tetszik. Megkérdeztem az eladót, hogy melyik ajánlja a bőrömre, a 4-ből háromra azt mondta, hogy jó lesz, így az illat alapján választottam. Mivel nagyon szeretem a mézet az arcápolásban, mert remek gyulladáscsökkentő, ezért emellett döntöttem. 


Már az elején el kell mondanom, hogy ezek a maszkok olyan gyönyörű üvegben vannak, hogy már csak a kinézete miatt is a fürdőszobánk éke lesz. Emellett pedig a Body Shop instagram oldalán mindig klasszabbnál klasszabb újrahasznosítási trükkök vannak, íme az én kedvencem! Na de nem vagyunk ennyire felszínesek, hogy a külső alapján ítéljünk, lássuk csak a tartalmát is. 

Még egy ilyen védőtető is van rajta, ami szerintem imádnivaló, mert így nem folyik össze vissza a termék

"Ásványi anyagokban gazdag etióp mézzel hidratálja és új életre kelti, namíbiai marulaolajjal javítja a rugalmasságát és olasz organikus olívaolajjal segít megőrizni a bőr hidratáltságát és puhaságát. Nedves bőrre kell felvinni."


A maszk teljes mértékben méz állagú, így nagyon könnyű felvinni és eloszlatni. Pont ezért, amiért ilyen szépen siklik a bőrön, kevés is elég belőle. Változó, hogy mennyi ideig szoktam fenn hagyni, de általában olyan 10-15 percig és egy picit csikiz ahogy szárad, de nem vészes. A lemosása több időt vesz igénybe, mert a viszonylag nehéz a száradt mézet pusztán vízzel leöblíteni, azonban olyan 2-3 perc alatt masszírozgatás után lejön. A végeredmény pedig pihepuha arc, ami hosszú ideig hidratált marad. Ami engem meglepett, hogy kiegyenlíti a száraz és zsíros részeket és egységes bőrképet ad. Nem mattít, de nagyon egészséges lesz a bőr kinézete tőle. Nos nem tudom, hogy a placebo hatás miatt-e, vagy tényleg használ, de úgy érzem hosszú távon is sokkal szebb tőle az arcom. Kevesebb pattanás jelenik meg és és és..NA! Egyszerűen csak szuper érzés használni. Olyan, mintha folyékony arany lenne. Szerintem Kleopátra is valami ilyesmi luxust érezhetett, mikor mézes tejben fürdött. Nekem abszolút megérte az árát, mert nem találkoztam még ennyire hidratáló és szép összetevőjű arcmaszkkal, ezért ajánlom, azonban csak azoknak, akiknek tényleg mély hidratálásra van szüksége és a pénztárcája is megengedi. 


Ti próbáltátok már az új arcmaszkok közül valamelyiket? Kinek melyik vált be? :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Úúú, jól hangzik! :) Milyen típusú a bőröd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Normál, T-zónában enyhén zsírosodó. :) Amikor elkezdtem használni, akkor pattanásokkal is tele voltam valamiért és úgy vettem észre, hogy azoknak is jót tett. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images