Hogyan hoztam helyre a hajam...(3.rész)

9:00

Elérkezett a hajam helyrehozatalának 3. és egyben utolsó posztja is. Az előző részek elérhetők a következő linkeken: 



Hőhatások csökkentése:
Mikor belefogtam a regenerálási projektbe, akkor a káros hőhatásokat is megpróbáltam elhagyni. A hajmosás után mindig egy jó időre (fél-1 óra) törülközőbe csavarom a hajam, hogy a legtöbb nedvességet felszívja és minél rövidebb ideig kelljen a hajszárítóval „égetni” a sörényem. Csak akkor használom, ha elkezdek fázni. A hajvasalót egy fél évben körülbelül egyszer használom, a hajsütővasat pedig egyáltalán nem. Ha göndör vagy hullámos frizurára vágyok, akkor megpróbálom megoldani nélküle.
Ha mégsem szeretnéd kitörölni az életedből ezeket a hajformázó készülékeket, akkor használhatsz hővédőt, amik megóvják a hajad....Állítólag. Én nem tudom eldönteni, hogy hatásosak-e. Azt látom, hogy még több (legalább 20) összetevőnek tesszük ki a bőrünket és ez plusz egy (felesleges?!) termék, amit eladhatnak a szépülni vágyó vásárlóközönségnek.


Hajvég-ápoló?!
A samponom lecserélésével átgondoltam a többi hajápolóm hasznosságát is. Próbáltam megtalálni a legkíméletesebb terméket, aminek szépek az összetevői. Ismét arra kellett rájönnöm, hogy tökéletes terméket a spájzban találok.

Olajok.

Lehet, hogy rövid távon egy szilikonos hajvégápolótól lesz gyönyörű a hajad, de érdemes meggondolni, hogy pillanatnyi hatást szeretnénk-e elérni, vagy hosszan tartó eredményre vágyunk. Az én kedvencem a kókusz-és szőlőmagolaj, illetve ezek keveréke. Csak egy kevés a hajvégekre és máris fénylő lesz a frizuránk. Természetesen ebbe is csepegtethetsz illóolajat, ha hiányozna a mesterséges készítmények illatkavalkádja.


Összegezve az elmúlt 3 év hajápolási rutinját, arra jutottam, hogy hatásos volt a hajam regenerálása, meghálálta a sok törődést. Ugyan hosszadalmas folyamat volt, míg elértem a várva várt eredményt, de megérte. Ezek a változtatások tették lehetővé, hogy most már nekem is egészséges, szép hajam legyen, töredezettség nélkül. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images