Last minute Karácsonyi smink!

13:28

Most van a hónapban kb az első nap, hogy ráérek és tudok egy kicsit az én szeretett blogommal és hobbimmal foglalkozni. Kapva-kaptam az alkalmon, hogy így 24-e délben még elkészítsem én is a karácsonyi inspirációs sminkemet. Idén nem a klasszikus arany-vörös kombinációt választottam, hanem a sokkal inkább háttérbe szoruló kék-ezüst párost. Alapból ez volt a tervem, de erre csak ráerősített még jobban ez a csodaszép ruha, amit tegnap találtam. Habár van egy hasonlóm csak világoskékbe (és az nyáriasabb), ez is szerelem volt első látásra. 


A smink előtt hidratáltam az arcom az Yves Rocher Hydra Végétal maszkkal, majd mikor már beszívta a bőröm, akkor kentem fel a Covergirl 3in1 alapozóját és egy kabuki ecsettel jól beledolgoztam a bőrömbe. Ezután a szokásos Catrice szemöldökformázó készlettel kiigazítottam a szemöldököm, és az új kedvenc pirosítómat használtam: a Pupa Like a Doll Luminys Blush-t, ami egy egészséges rózsás pírt varázsolt az arcomra, csodaszép aranyló fénnyel. 

Következett a smink fő attrakciója, a szemek kifestése. Először egy ragasztócsíkot tettem fel mindkét szememre, a külső szemzugtól a szemöldök vonaláig, hogy a macskaszemek tökéletesek és élesek legyenek. Lealapoztam a szemem a NYX Jumbo milkjével, ezután pedig a mélyítővonalba egy szürkés árnyalatot satíroztam el jó alaposan, aminek a széleit egy bőr színű szemhéjpúderrel tompítottam. A szemöldökcsontra selyemfényű fehéret tettem. Most jön a lényeg: a csillogó Essence királykék szemfestéket cicásan kezdtem el elsatírozni a mélyítővonal színével és a mozgó szemhéj 1/3-ára is került belőle. A többi 2/3-ra egy ezüstszínű festéket választottam a Lovely palettámról. A belső szemzugot azzal emeltem ki, ami a szemöldökcsontra került, hogy harmonikus legyen. Az alsó szempillák tövét is ugyanezzel a szürke-kék, ezüst árnyalattal festettem meg. Következett a szemhéjtus, aminek a meghúzása igencsak egyszerű a celluxcsík miatt. Én erre A Maybelline zselés tusát választottam. A vízvonalra külső harmadára is tettem belőle, követve a cicás ívét a szememnek. A szempillákra a legjobb szempillaspirált kentem, amit valaha használtam, mégpedig a Maybelline Lash Sensationalt. 

Végezetül pedig a pirosítóhoz passzoló rúzst, az Astor (103 Peachy pink) választottam, ami tökéletesen mutat a királykékkel. Nem hivalkodó, de mégis megkoronázza és összefogja az egész look-ot! 





Ékszernek csak egy pici fehér köves fülbevalót választottam, mert a hangsúly a szemsminken és a ruha nyakán van. 


Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok! :) 

Ti milyen sminket választotok idén? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images