Müller haul

10:00

Karácsonyi ajándékként még kaptam egy vásárlási utalványt is a Müllerbe. Azaz kértem, mert nem tudtam semmit kitalálni, amit szerettem volna, így pedig válogathattam kedvemre. :) Szerencsére Miskolcon is megjelent a Catrice 2 méteres állványa, ahol már én is megcsodálhattam az újdonságokat. Már egy ideje kinéztem magamnak a Catrice oldalán, hogy miket szeretnék, de eddig sehol nem találtam. Most azonban alaposan körülnézhettem és kipróbálhattam azt a pár terméket. 


Vettem egy Catrice-os blending sponge-ot. Most már aztán én is megtudhatom, hogy miért rajong ezért a kicsike szivacsért mindenki és nem is kell az ebayről rendeléssel vacakolnom. Hétfőn kipróbáltam egy gyors smink keretében, de annyira siettem, hogy nem volt időm lefotózni. De semmi ok a pánikra, fogtok még sminkeket látni, ami ezzel készül. :) Első benyomás alapján jó/átlagosnak mondanám. Szép egyenletes lett az arcbőröm, de a szivacs sokat magába szívott, így elég halvány fedést adott - ami számomra nem kifejezetten baj. Igazából régen, még az ecseteim megvétele előtt szivaccsal vittem fel az alapozót és az is ilyen eredményt nyújtott. 

A kosaramban landolt még életem első szájkontúrceruzája is. És a második is. :) Mind a kettő Essence-s. Egy sötét vöröset régen terveztem venni, mert a legsötétebb RdL-os rúzsomat nehéz felvinni. Kell a számra egy támpont, hogy ne úgy nézzek ki, mintha egy faág sminkelt volna ki és ne is tartson 30 percig a rúzsozási folyamat. :) A rózsaszínes árnyalat a valóságban egy hangyányit másabb- engem a Rimmel Vintage pinkjére emlékeztet. Igazából ahhoz is vettem, de az új Catrice-os rúzsomhoz is úgy tűnik tökéletes lesz. Hihetetlen jó ceruzák egyébként. Extra pigmentáltak és mikor megpróbáltam lemosni, sokat kellett a szappanos vízzel dörzsölni, hogy lejöjjenek. Rúzs nélkül is simán el tudnám képzelni őket a számon. Örülök, hogy megvettem őket, remélem a hegyezése is könnyen fog menni. 

Az utolsó darab egy Catrice Ultimate Stay ajakrúzs. Ősz óta epekedek egy rózsaszínes burgundy/sötét bogyós gyümölcs árnyalatért. Annyira divatos és szuper szexi! A rúzson kicsit sötétebbnek tűnik és az fogott meg igazán, de felkenve is nagyon klassz! Nagyon tartós, én alap és kontúrceruza nélkül is 4-5 órát viseltem és nem kopott meg. Tökéletesen szép matt maradt, nem pergett, nem csíkozódott, csak talán picit szárított. De ilyen hideg, szeles időben mitől nem?!

Összességében jó választás volt a zsákmány minden egyes darabja. :)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images