Egyszerű munkahelyi smink

8:00

Mikor úgy volt, hogy kapok egy munkát, elgondolkodtam rajta, hogy a sminkelésből is vissza kell majd vennem. Nem festhetem ki magam kicsit erősebbre, mert lehet, hogy nem fogják jó szemmel nézni. Így hát próbálkoztam egyszerűt és szépet alkotni, de mégis önmagamat adni. Ez lett az eredménye...:)

Arc: Lealapoztam a Bourjois Healthy Mix szérummal és pirosítónak a Catrice glamazona defining blush-t tettem fele egy nagyon puha ecsettel. 

Szemöldök: Előrajzoltam a RdL szemöldökceruzával, majd a Catrice szemöldökápoló készletének a világos árnyalatával befestettem.

Szem: Először egy világos, natúr színű Catrice mono szemhéjpúderrel kifestettem az egész szemhéjam és a belső szemzugot. Azután a mélyítő vonalba és a szem külső harmadába egy barna Terra Naturi árnyalatot vittem fel laza ecsetvonásokkal, hogy természetes maradjon. A szempilláimra úgyszintén természetes hatású Yves Rocher spirál került, szépen ívelve a szempilláimat.

Száj: Egy Essence szájkontúrceruzával meghúztam előbb a kontúrt, majd kifestettem az egész számat vele. Rá pedig egy barnás-natúr Maybelline rúzst kentem, hogy ettől trendi mályvás-barnás hatást érjek el.  








You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images