Elfogytak #2

6:00

Egy újabb rakás cuccom fogyott el az utóbbi hónapban, ennek az az oka, hogy most próbáltam is úgy alakítani, hogy azokat használjam el, amiket már régóta felbontottam és alapból nem volt sok már belőlük.

Ebben a kupacban lesznek olyan dolgok is, amik nem natúrtermékek, de mégis szerettem őket használni. Mint tudjátok, nem vagyok az a nagyon fanatikus, aki ha már valami nem natúr, vagy bio, kidobja a kukába. Ha néha úgy alakul, akkor ezeket sem vetem el, de azért szeretem a természetesebb készítményeket előnyben részesíteni.


Syoss 10 in 1 Essential wonder treatment hair restore - intenzív ápolás, fény & rugalmasság

Bevallom ezt a terméket nagyon régen vettem, de csak most használtam el. Teljes mértékben meg voltam vele elégedve. Ha csak a hajam végére tettem, akkor nem zsírosított, de vigyázni kell vele, hogy ne fújjunk rá túl sokat. Elég erős, mesterséges, parfüm illata van, de nagyon finom! Valójában az ilyen termékek csak rövidtávon használnak, nem hozzák rendbe a töredezett hajat, de hajmosás után szép eredményt lehet elérni vele. Nem biztos, hogy újravenném, mert ha már olyan terméket használok a hajamra, ami nem natúrkozmetikum, akkor is inkább a gliss kurt választom. Ettől függetlenül azonban ajánlom.

Sunfleur tisztító bőrradír - gyulladást csökkentő antibakteriális hatású hatóanyagokkal, aknés, zsíros bőrre

Sajnos ez sem natúrtermék, de azt kell hogy mondjam, ez volt az eddigi legjobb arcradírom. Mindig olyan friss és selymes lett tőle a pofim és talán abban is volt valami, hogy antibakteriális hatású, mert mintha mindig szebb lett volna a bőröm, mikor használtam. Emellett pedig jó sokáig elég volt, de a kiszerelése szerintem nem a legfelhasználóbarátabb. Nem tudhatjuk, hogy mennyi van még a kemény flakonjában és mikor fogyóban van, akkor sem tudjuk kinyerni az utolsó cseppeket. Ezektől függetlenül meg vagyok vele elégedve, és ajánlanám másoknak is.

Gillette Mach 3 irritation defense bőrnyugtató borotvagél

Nos igen, nő létemre férfi botoválkozógélt használok. És nem szégyellem. Valójában a nőknek szóló termékekkel eddig MINDIG befürödtem, mert vagy rossz volt a termék, vagy selejtes volt a nyomója és ezek mellett még valamiért drágábbra is jönnek ki. Ezért maradtam végül a jól bevált Gillette-nél, de sajnos ezzel sem voltam teljesen megelégedve. Ugyan szeretem a borotválkozógéleket, de ez a termék ahhoz képest, hogy bőrnyugtatónak volt írva, engem mindig nagyon csípett. Ezért nem ajánlanám annyira ezt a fajtát.

Yves Rocher selymes tápláló sampon száraz hajra

Ezt a sampont már rengetegszer említettem a blogon, de nem hiába, mert fantasztikus. Már nem is tudom hanyadik flakonnal használom el és még mindig nem csalódtam benne. Ajánlanám? IGEN!

Blanx intense stain removal fogkrém

Nagyon szerettem volna hinni ennek a fogkrémnek, és egy ideig azt is gondoltam, hogy beválik. De rá kellett jönnöm, hogy ez csak a placebo hatás volt. Valójában csak egy nagyon drága és kis kiszerelésű fogkrém, ami csodát ígér, de nem váltja be. Harmadik utánvétel után úgy gondoltam, hogy nem fogok tovább próbálkozni vele, inkább másra költöm azt a vagyont.

Sensodyne Rapid fogkrém

Mikor valami miatt érzékennyé válik a fogam, mindig ehhez a fogkrémhez nyúlok és mindig be is válik! Nagyon szeretem, mert tényleg majdnem rögtön helyrehozza a fogamat. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki hasonló problémákkal szokott küzdeni.

Alverde vanilia és mandarin tusfürdő

Egyszerűen imádtam ezt a terméket! Illatáért megbolondulok, pedig eddig egyik alverdés tusfürdő sem tetszett, vagy az állaga, vagy az illata miatt. Inkább egy téli darabnak mondanám, de ha valaki ennyire odavan a vaniliáért és ezért a kellemes sütemény illatáért, mint én, akkor bátran vegye meg, bármikor!

Isana Med antibakterális kézfertőtlenítő

Hatásos és jó az illata, tiszta érzést nyújt és hamar elillan. Az ára is nagyon baráti, ezért ajánlom!

Alverde rózsás arcolaj

Nagyon régen vettem ezt a terméket is, amikor nagyon ki szerettem volna próbálni, hogy mit tud egy arcolaj. Nos, bevallom, hogy nekem nem nagyon vált be, de a kiszerelését imádtam. Nem biztos, hogy ajánlanám.


Yves Rocher Flowerparty parfüm

Aww, aww és awww!! Ez az egyik kedvenc parfümöm. Az illata istenien édes és virágos és tervezem, hogy újraveszem, mert szerintem nagyon jellemez engem.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images