Natura Vivente termékminta teszt

6:00

A Natura Vivente krémkóstolókat keresett, ennek fejében a jelentkezőknek ingyenesen termékmintákat küldtek a csúcsminőségű doBrasil termékekből. Ezeket én leteszteltem és összeállítottam Nektek egy posztot belőle. A teljes kiszerelés árai kicsit húzósak, de természetesek! Ennyiből persze nem tudok teljesen valós képet nyújtani a hatékonyságukról, mert nem használom őket hónapokig, de átfogóan tudok véleményt alkotni. 



Az én bőröm normál, az arcomon egy minimálisan zsírosodik T-vonalban - főként akkor, ha a bőrtípusomnak nem megfelelő terméket használom. Nem szokott száraz lenni; mind az arcom, mind pedig a testem egész hidratált. Ennek tudatában olvassátok a véleményemet. :)

MOUSSE H2O COMFORT TESTÁPOLÓ HAB (200ML)

Kicsit meglepődtem mikor kibontottam a mintát, mert egy habos krémre számítottam. Valami olyasmire mint az alapozó mousse-ok. Ehelyett egy kocsonyás fehér anyag lapult a tasakban. Ez azonban lehet, hogy csak a termékminta "hibája". A felvitellel nem volt probléma, mert könnyen bele lehetett dolgozni a bőrbe, hamar felszívódik és semmilyen rossz érzetet nem hagy maga után. Az illata nagyon finom, kellemesen friss és nyárias. Szárazságra nem hajlamos a bőröm, ugyan puha lesz a krémtől, de így is csak azt tudom mondani, hogy közepesen hidratál. Az egy minta tartalma elég volt az egész testemre (bár én pici vagyok..:)), szóval viszonylag kevés mennyiség kell belőle.

BABA BIO FÜRDŐKRÉM - ANDIROBA (150ML)  

Ugyan ez babáknak szól, de 15%-ban klassz olajokat tartalmaz és mivel babám nincs, ezért gondoltam kipróbálom....Sajnos. Már nagyon bánom! Ilyen nálam még nem volt, bármilyen natúrterméket, olajokat (illóolajokkal, amik a testvéreim szerint borzasztó szagúak :D) magamra kenek szívesen, bármikor, kivéve ezt. Ennyire büdös terméket én még nem szagoltam, így a karomra kenés után rögtön úgy döntöttem, hogy ezt én sem vállalom.



UV szűrő és nyugtató hatóanyagok találhatók benne. Mikor kibontottam, akkor egy kellemes illatú és állagú krém fogadott. Nem szívta be olyan hamar a bőröm, ezért vártam vele legalább 5 percet, míg elkezdtem sminkelni. De megérte, mert ilyen csodálatos még sosem volt az alapozóm felkenve. Az én normál bőrömet túlhidratálta sajnos, ezért néhány óra elteltével eléggé átfényesedett a mattító alapozó, amire máskor nem szokott gond lenni. Főleg száraz bőrűeknek való, de nekik szerintem kiváló lehet. 

Tyű hát ez a termék...nagyon illatos...És mikor azt mondom, hogy nagyon, akkor az valóban úgy is értem. Telenyomták parfümmel, ami annyira bódító, hogy már túl sok, mintha tetőtől-talpig parfümben fürödtem volna. Egyébként kellemesen puha lett a bőröm tőle. Aki szereti az ilyen virágillatú termékeket, csak annak ajánlom.



Mivel ennek a hatását elég nehéz lenne tesztelni, főleg egy minta alapján, ezért nem tudok sokat hozzáfűzni. Tetszett. 



Ezt a terméket vártam a legjobban, hogy kipróbáljam. Amennyire nem tetszett az elején, annyira tetszett a végeredmény. És el is mondom miért: az állaga olyan, mint egy krémnek, ez számomra elég különös. Nem olyan folyékony, mint egy arctej és nincs is benne semmilyen szemcse. Vékonyan fel kell kenni az arcra, mint egy krémet, majd várni. Na ezt a várakozást nagyon nem szívleltem, ugyanis az illata hiába virágos, nekem nagyon kellemetlen volt és zavaróan erős. Az arcomon pedig ragadós volt. Miután vártam kb 10 percet, elkezdtem ledörzsölni (bár hivatalosan nem így kell), majd langyos vízzel lemostam. És igencsak meglepődtem azon, hogy mennyire puha és hidratált lett tőle a bőröm! Szerintem ilyet még soha egyik kence-ficénél sem tapasztaltam. Nem győzöm hangsúlyozni: hiperszuper extra puha babapofit varázsolt. Szóval a végeredmény elérte a WOW hatást! 




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ilyen mintâkat hol lehet rendelni???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket ingyen küldték pár hónapja, mert volt egy ilyen lehetőség, hogy ki lehetett próbálni. De ha gondolod, akkor írj nekik fb-on, vagy hívd fel őket, hátha lehet termékmintákat vásárolni. :)

      Törlés
  2. Pont tegnap fogalmazódott meg bennem hogy beruházok egy arcradírra. Most még sajnos nem engedi a pénztárcám ennek a terméknek a vásárlását . (Kegyetlen munkanélküliség...) Ám sanszos hogy az első fizetésemből veszek egy ilyet ha bejön a megpályázott állás. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az klassz, nagyon drukkolok, hogy felvegyenek, mert átérzem a problémád. Én is nagyon sokáig voltam állás nélkül. :) Hajráááá!

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images