10 random beauty facts about me

9:24

Jó néhány blogon láttam már ezt a tag bejegyzést és én is kedvet kaptam hozzá, hogy kitöltsem. Így legalább láthatjátok, hogy mi zajlik a "kulisszák" mögött. A blogger is ember, úgyhogy nem tökéletes...Lássuk hát mik az én kis tökéletlenségeim. :)


1. Sosem hordok magassarkút, mert kínzásnak érzem. Régebben próbálkoztam velük, ezért van pár, de nem szeretem őket viselni. Tönkreteszi a gerincet és a térdet is, így pár éve úgy döntöttem, hogy bármennyire is tetszenek, nem fogom többet felvenni őket. Azóta boldogabb az életem. :D

2. Irtózom a push up melltartóktól. Nekem úgy zajlik egy melltartó vásárlás, hogy végigfogdosom melyikben van minimális szivacs, majd aztán döntök, hogy melyik tetszik. Nagyon csalásnak érzem a dolgot, úgyhogy inkább élek kis mellel, mint hazugságban.

3. Ha a barátnőimmel találkozom általában jobban kicsípem magam...mint bármikor. Nos..nem tudom ez hogy alakult ki bennem. :) Ezzel csak én vagyok így?

4. Kb amióta fogam van, én rágtam a körmöm. Életemben ez a 3. alkalom, hogy próbálom megállni. De legalább van motiváció, mert a kedves uram áprilisban bejelentette, ha egy évig nem rágom, akkor vesz nekem egy Mac rúzst. Jó üzlet, kezet fogtam.

5. Pont az előző miatt nekem csak 1 körömlakkom van. Tervezem, hogy veszek még egyet, de eddig nem találtam olyat, amit szívesen viselnék gyakran. 

6. Szemüveges vagyok, de a képeken sosem viselem. Egy kész csaló vagyok! :) Régebben nem viseltem mindig, csak max suliba, aztán rájöttem, hogy a való élethez is szükségem van rá, de megmaradt bennem az a hit, hogy nem vagyok szemüveges. Egyszer próbálkoztam kontaktlencsével, de nem ment. 1 órába telt berakni....csak az egyik szemembe. Feladtam. 

7. Majdnem mindig turkálóban vásárolok. Nem mintha nem tehetném meg, hogy a boltokban nézelődjek, de szeretem a turik rituáléját. Azt meg még inkább, hogy egyedi darabokat is találhatok benne. I <3 Hada. 

8. Beauty blogger létemre sosem használok fényvédőt. HOGY MI??? Tiszta szégyen. 

9. Nagyon ritkán megyek fodrászhoz...Ami azt jelenti, hogy több évente egyszer. Inkább magamnak vágom.

10. Nem hiszem a reklámoknak és sokszor még a legújabb hóbortokat is elvetem. Egyszerű oka van, mégpedig, hogy a szépségipar újabb pénzkeresési forrását látom bennük, nem pedig a valós csodát. Ezért nézem inkább a termékek összetevőit. 


Nos ez volt az én 10-es listám. Nektek mik a random beauty tényeitek? :)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Ezeket tudnám én is leírni a négyes és a kilences kivételével. Bár szerintem ezek amiket leírtál nem tökéletlenségek. :) Csupán stabilabb és kevésbé önámító képed van a világról.

    VálaszTörlés
  2. Haha, pont tegnap gondolkoztam azon, hogy be kéne szereznem végre egy fényvédőt, túl sok helyen olvasok a fontosságáról. :D Az 1. pontot is mintha én írtam volna, egyszerűen képtelen vagyok 2 percnél tovább magassarkúban lenni. :) Nemrég írtam én is egy ilyen posztot, itt elolvashatod, ha érdekel: http://flashupyourblush.weebly.com/blog/10-week-beauty-challenge-ten-secrets

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images