Makeup addict - tag

6:00

Sminkfüggők figyelem! Egy kis kérdezz-felelek játék a személyes dolgaimról. :) Lolly beauty blogján olvastam ezt a taget és úgy gondoltam én is kitöltöm, hátha kíváncsiak vagytok rá. 



1. Melyik az a termék, amiből mindig vásárolsz, pedig már rengeteg van belőle otthon?
Fogós kérdés. :D Egyszerűbb lenne azt megmondni, hogy melyikből nem. Na de lássuk csak...Az igazi függőségemet a szemhéjpúderekben és rúzsokban élem ki. 

2. Melyik az az egy termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Igazából mikor mi, mert van mikor a szemsminkekre vagyok rákattanva, van mikor csak a rúzsra. Őszintén szólva bármekkora is a smink iránti rajongásom, valószínűleg tudnék nélküle élni. Csak nagyon hiányozna. :)

3. A kedvenc sminkmárkád?
Nagyon vegyesen szoktam vásárolni a márkákból, de mindig a drogériában. És itt főleg a Catrice pultot szeretem, mert jó minőségű termékeket gyártanak és teljesen elérhető áron. Ez nem azt jelenti, hogy mindig 100%-ig meg vagyok elégedve, de mégis ez a kedvencem.

4. Mekkora a smink kollekciód?
Már-már túl nagy, de sosem elég...Legalábbis mikor a boltban állok csillogó szemekkel. :) Sosem számoltam még, de egy kb 20x20x25-ös doboz van zsúfolásig tele, plusz egy kis doboz a rúzsoknak, amit már ebben a bejegyzésben láthattatok. 

5. Hogyan tárolod a sminkcuccaidat?
Otthon dobozban, de ha a barátomnál vagyok hetekig, akkor egy jól megpakolt neszeszerben. Vagy kettőben. :D

6. Mennyi sminktermék van jelenleg a táskádban?
Kettő. Én olyan típus vagyok, aki otthon kifesti magát és szerencsére elég tartósak rajtam a termékek, így nem nagyon kell utólag korrigálni a nap folyamán. Egyedül egy púder van nálam a biztonság kedvéért, de ritkán használom és az épp viselt rúzst szoktam még gyorsan bedobni. Az jól szokott jönni. 

7. Ha kifoszthatnád egy bloggerina smink készletét, kit választanál?
Kifosztani? Nem tudom...:) A sajátommal is meg vagyok elégedve, de nyilván kipróbálnám, hogy mit tudnak a high end cuccok. Szóval aki ilyeneket használ. :D

8. Mennyi időbe telik míg elkészíted a sminkedet és mennyi terméket használsz hozzá?
Ha sietnem kell akkor is sok időt hagyok a sminkelésre, akkor akár 10 perc is elég. Olyankor is használok kb mindent, ami a szöszmötölős verzióhoz kell. Szóval az alapozó, rúzs, szemhéjfesték, pirosító, korrektor, szemöldökpor, tus, spirál, azaz 8 dolog. Ha bőven van időm, akkor 1 órát is készítem.

9. Vettél már úgy sminkcuccot, hogy tudtad, hogy nem fogod soha használni?
Nem...Van olyan aki igen?! Viszont az előfordul a barack színű rúzsokkal, hogy megveszem, de vagy még nem használtam, vagy csak egyszer nyúltam hozzá életemben. Valahogy mindig találok helyettük egy másikat, ami jobban passzol a sminkhez, pedig csodálatos színűek és jól is állnak. 


És neked mik a válaszaid? Írd meg kommentben, vagy folytasd a taget a blogodon! :)


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Ez nagyon jó:DD A kép pedig mennyire igaz:D

    VálaszTörlés
  2. Hm, ezt lehet, hogy én is kitöltöm majd, de egyébként az 1. és 6. pontokban tökéletesen egyezünk. :)

    VálaszTörlés
  3. https://youtu.be/qVApXRj9iCo

    Én videó formájában válaszoltam meg a kérdéseket. Ha van egy kis időd lesd meg. :)
    Köszi a vloghoz a témát. Úgy meg tudod ihletni az embert. :) :D

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images