Beauty sale!!!! Eladó sminktermékek

20:31

Rendet tettem a beauty ládikámban és kiválogattam, mik azok a termékek, amik nekem már feleslegessé váltak, mert lett helyettük új, vagy egyszerűen csak megvettem, de sosem használtam. Aztán gondoltam rendezek belőlük egy kis kiárusítást, hátha valakit érdekel, ne csak heverjen nálam, árván. :(

A menete a következő lesz. Számokkal megjelöltem a termékeket, majd leírom, hogy micsoda, miért szeretném eladni és mennyibe kerül. A postaköltség olyan 400 Ft körül lesz, de nyilván, ha több mindent szeretnél, akkor azt csak egyszer kell kifizetni. Úgy gondoltam, hogy a legegyszerűbb fizetési mód, az a banki átutalás, így történjen ezzel. A csomagot bubifóliás levélben adnám fel, ajánlva, tehát lesz róla nyoma. Ha 1000 Ft felett szeretnél vásárolni, akkor adok 10% kedvezményt. Kommentben írd meg, hogy mikre pályázol, vagy írj egy emailt a kiskormos91@gmail.com -ra :) 

És kezdődjék az akkkkkció. :)


1. Bronzosító: Szerettem, de feleslegessé vált, mert már másikat használok. 500Ft
2. Catrice highlighter: Szép arany fényű termék, de ehhez is nagyon ritkán nyúlok, így inkább megválok tőle. 500Ft
3. Manhattan trio - bronzosító, highlighter, pirosító: Nem nagyon használom, mert porzik, de amúgy nagyon szép színei vannak. 1500Ft
4. Essence szájceruza: Nekem nem vált be. 200Ft
5. Sárga szemceruza: Hirtelen felindulásból vettem, de nem használok sárgát a szememre. 200Ft
6. Sötétzöld szemceruza: Ezt a színt sem nagyon használtam. 200Ft
7. Yves Rocher pirosító: Kb 2x használtam, gyönyörű, de az én bőröm nem szerette. :( 1200Ft
8. Fülrevaló kígyó: Nagyon megtetszett, megrendeltem, de nagy az én minipici fülemre. :( 700Ft



9. Alverde menta színű szemhéjpúder: Nem használom. 300Ft
10. 5 részes szemhéjpúder paletta: Nem használom már.  500Ft
11. 4 részes szemhéjpúder paletta: Nagyon szerettem, de van helyette másik. 300Ft
12. 4 részes szemhéjpúder palette: Ez is feleslegessé vált. 300Ft
13. Essence szemhéjpúder paletta: Csak a felét használom, ahelyett meg már van másik. 300Ft
14. Manhattan trio szemhéjpúder paletta: Ugye ez a dm-es pontokért volt. Egyszer próbáltam csak, mert én az élénkebb színeket szeretem. 700Ft
15. Catrice szemhéjpúder: Palettában már van ilyen natúr színem, ezért nem használom. 300Ft
16. NYC szemhéjpúder: Nagyon élénk zöld, nem az én színem. 300 Ft
17. TLC szemhéjpúder paletta: Nagyon imádtam, de már nem használom, mert van más helyette. 500Ft
18. Catrice mono szemhéjpúder: Van másik szürkém. 300Ft
19. 5 részes szemhéjpúder paletta: Ehelyett is van másik. 400Ft
20. Essence arany csillámos szemhéjpúder: Nagyon ritkán használtam. 300Ft
21. Catrice lila mono szemhéjpúder: Élénkebb lilára számítottam, ezért nem nagyon használom. 300Ft





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images