COSRX 4% BHA Blackhead Power Liquid hidratáló - TESZTNAPLÓ!

6:00

Soha nem használtam még koreai termékeket és kicsit mindig is ódzkodtam tőle. Aztán ezen a terméken megakadt a szemem az Oh my brush blogon és kíváncsiságból elkezdtem több helyen is utánajárni a koreai kozmetikumoknak. Sok véleményt és tesztet olvastam, mind külföldi, mind magyar blogokon, illetve szorgosan kutattam az összetevők után. Volt olyan, ami nálam az INCI lista alapján elbukott, ám akadt olyan is, amire azt mondtam hogy "hmm, ez megér egy próbát". Mivel főként ez a termék keltette fel a figyelmem, ezért rögtön el is döntöttem, hogy megrendelem ebayről, és kb 2 hét múlva már az enyém is lett. 


Tervezésből 5*

Külsőre egy nagyon letisztult, masszív üvegű termék, amit egy ugyanolyan egyszerű és klassz dobozba csomagoltak. Pumpás nyomója van, így könnyedén tudjuk adagolni a folyadékot. 

1. nap - Barátkozás

Az állaga a víznél valamivel sűrűbb, de még mindig tonikszerű. Elsőre kb 2-3 pumpálásnyit sikerült a tenyerembe nyomni, ami elég soknak bizonyult. Legalább fél óra volt, míg nagyjából beszívta a bőröm. Ragacsos érzetet hagyott maga után, de mire felkeltem ez már nem volt meg, helyette kicsit olajos lett a bőröm, viszont extra hidratált. A szaga egyébként borzasztó, de elillan kb. 5 perc után. Ha kevesebbet ken fel az ember jánya, akkor alig érződik, de igazából meg is lehet szokni egy idő után. Ezen benyomások miatt nem vált a kedvencemmé, de mivel nem egy olcsó termék, nem adtam fel a próbálkozást, vártam a hatást.

4. nap - Csoda történt?!

Reggelente vízzel mosom csak meg az arcom, majd ezután jön egy kevés a COSRX-ből, este pedig a micellás vízzel történő sminklemosás utáni fázis. Röviden ennyi lett a arctisztítási rutinom. Hiába a kedvenc krémem, ez a termék szinte minden lépést megold, így nincs szükségem plusz hidratálásra. Régebben, ha a szám sarkai alatt végighúztam az ujjam, éreztem, hogy a mitesszerektől kicsit göröngyös a bőr. Amióta ezt használom, nagy részben eltűntek onnan és az orromon is mintha kevesebb lenne. Nem mondom, hogy eddig mindenhol tutira hatásos, de egyes területeken érezhető a különbség. 
A másik amire még felfigyeltem, hogy pár hónapja volt egy nagy pattanásom, amit sehogyan sem lehetett rendesen kitisztítani, így egy kemény gombóc maradt mélyen a bőröm alatt pont az arcom közepén. Ez eléggé zavart, de nem tudtam vele mit csinálni. A három nap alatt sokkal, de sokkal kisebb lett, szinte már alig érezhető. Ezt valami csodának tartom. Pluszban pedig a nevetőráncaim is halványodtak. :)
Ami viszont még mindig nem tetszik, hogy a hidratáló hatása ad egy egészséges (?) fényt a bőrömnek, de ez sajnos nálam csak kiemeli a bőröm egyeletlenségét.

7. nap - Mi okozhatja...

Minden nap használom reggel és este. Úgy érzem, hogy a bőröm szereti, mert szép és hidratált lesz tőle. Mostanra azt is megtanultam, hogy kb 1 nyomásnyi bőven elég és akkor még azt az enyhe fényességet is el tudom kerülni. Szóval mindenki maga tapasztalja ki, hogy mennyit tud beszívni a bőre. Ennek tudatában most már kombinált vagy zsíros bőrre is merem ajánlani. Ha alapnak használom, akkor gyönyörű lesz utána a sminkem, mert az alapozóval nagyon jó kombinációt alkot.
Azonban... Sajnos vannak pattanásaim, amiket nem tudom mi okoz. Az a gyanúm, hogy inkább a tavasztól, vagy a hormonoktól, de mégis bennem van egy röpke kétely.  Na majd meglátjuk hosszabb távon. Mindenesetre nagy a szerelem. :)

17. nap - Meleg

Szerencsére végülis nem ez okozta a pattanásokat, sokkal inkább a hormonok lehetettek felelősek érte. Új tapasztalatra is szert tettem a nagy meleg megérkezésével. Ilyenkor kevesebbet iszik be a bőröm, szóval a másfél pumpányi ilyenkor soknak bizonyul, bőven elég egy kevés. Úgyis belülről dolgozik. :)

Sokadik nap - A végső következtetés

Mivel már viszonylag régóta használom, ezért megérett arra, hogy egy végső következtetést vonjak le. Röviden, tömören: a bőröm imádja. Nálam kiváltotta a krém és nagy részben a bőrradír használatát is. Viszonylag szép, egységes bőrképet ad és nagyon hidratált lesz tőle a pofim. Az alapozót felkenve sem lesznek már száraz hámlásos részek az arcomon. Ennek a terméknek a használatát mindenki tapasztalja ki, szabja a saját bőrére. Nekem végre ez is sikerült, így teljesen meg vagyok elégedve vele. Ja! És azt a büdös szagot már egyáltalán nem érzem, amit kezdetben tapasztaltam. 

Használata

Először alaposan megtisztítom a bőröm: leszedem a sminket teljesen, majd átmosom tiszta vízzel. Ha ezt használom, akkor csak ritkán radírozok, mert tönkretenni sem szeretném az arcom. Ha kész vagyok, akkor a tiszta tenyerembe nyomok 1-1,5 pumpányit - semmivel sem többet, mert nem képes beszívni -, amit utána az ujjammal eloszlatok az arcbőrömön, masszírozó mozdulatokkal. 
Azt írják, hogy minden nap lehet használni reggel (fényvédővel) és este.


Ára: 4300-5000 Ft körül mozog, nincs szállítási díja

Bővebben az összetevők hatékonyságáról az Oh my Brush-on: ITT


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Hű, ez nagyon jól hangzik! Rengeteg jót olvastam már a koreai kozmetikumokról, de valahogy odáig sosem jutottam, hogy rendeljek bármit is. Sajnos mivel nagyon problémás a bőröm, ezért mindig ódzkodok új arcápolási termékek kipróbálásától főleg, amikor a végén kiderül, hogy semmit nem használnak... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Problémás bőrre nem próbáltál még valamilyen kecsketejes kozmetikumot, vagy esetleg feketeszappant? Hátha ezek segítenének. :) Amúgy sajnos azt nem tudom, hogy neked mennyire válna be, de azt igen, hogy elég jók az összetevői. :)

      Törlés
  2. Pont krémet keresek az arcomra. Jó ötletet adtál ezzel. A jövőben lehetséges hogy szert teszek rá.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom. :) Aztán ha megveszed, remélem be is fog válni neked is! ;)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images