Egy blogger szabadnapja...a New Yorkerben

6:00

Ilyen az, mikor egy bloggernek munka mellett végre szabadnapja van. :) Betér vásárolgatni, ide, meg oda és felvásárol mindent, ami megtetszik. És igen...egy kicsit kék napot tartottam, ez a beauty haul bejegyzésemben is megfigyelhető. :)

Még pár hónapja megpillantottam egy kék ruhát a New Yorkerben, ami egy szuper farmer dzsekivel volt párosítva és már akkor rögtön beleszerettem. De úgy, hogy szinte epekedtem utána. Majd most, mikor bementem szandál után nézelődni, megláttam, hogy ott van az épp álmaim ruhája, méghozzá leértékelve. Hát gondolhatjátok mi történt, rögtön felpróbáltam. Az én kis töpszli méretemhez kicsit hosszabb volt, mint az ideális, de mivel nagyon tetszett és a barátomnak is felcsillant a szeme, mikor meglátott a próbafülkében, ezért megvettem. :) És nem bántam meg. A pláne csak az, hogy a halványkék Catrice körömlakkot ez előtt vettem. A sors akarta így. :)





Már egy könnyű anyagú inget is szerettem volna egy ideje, de mindegyiknek olyan a szabása mostanság, hogy hátul hosszabb, ami nekem nem áll jól és nem is tetszik. Aztán végre rábukkantam erre a klassz darabra és ezt sem tudtam ott hagyni. Nem mellesleg, nagyon jól áll ez a sötétkék!




Ezek a hosszú ujjúak közvetlenül az ajtóba voltak kirakva és már akkor eldöntöttem, hogy nekem kell egy ilyen. Aztán kettő lett belőle. :) A szabása kis egyszerű, az elején van egy X varrás, ami feldobja az egészet. Nem mellesleg anyagában csíkos, ami nekem nagyon bejön. Mostanában az ilyen egyszerűbb darabokra vagyok rákattanva, de épp itt volt már ennek is az ideje, a nagy mintás-virágos mániám miatt. 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Jó kis ruhák. Biztos nagyon jól állnak. Én még nem tudtam elfogadni hogy nekem a kék színek állnak jól. De látom te igen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó igen, één imádom a kéket! :) Pedig lassan neked is el kell fogadnod, mert a szőke hajadhoz biztos nagyon klassz :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek a ruhák, a színek is tökéletesek :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images