Beauty haul + swatches

6:00

Mostanában soha semmi nem fogott meg igazán, annyira, hogy meg is vegyem. Aztán lám...elmentem nézelődni egyet a Müllerbe majd a New Yorkerbe és mindkét hellyel szatyrokkal jöttem haza. Ebben a posztban bemutatom, hogy milyen beauty dolgokat sikerült vásárolnom. A következőben meg egy-két ruha lesz a terítéken. :)

Emellett szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy a New Yorkerben leárazások vannak, illetve a Müllerben az Essence pultnál is soksok klassz kifutó termék van. 



1. Loreal körömlakk: Még nem próbáltam, de valami csodás színe van. Szép világos és enyhén lilás-rózsaszínes. Már négyszer jártam végig 3 drogériát is -vonszolva magammal a barátomat is, aki hősiesen helyt állt- de sehol sem találtam olyat, ami egy ici-picit is megfogott volna. Aztán lám, erre bukkantam...Meg még egyre.

2. Catrice Grey County körömlakk: A limitált Travel de luxe kiadásnak az egyik csodaszép halványkék lakkja. Ugyan volt egy nagyon hasonló szín a L'oreal pultnál is, de egy kicsit sokalltam 1400 Ft-ot egy 5 ml-es körömlakkra, ezért helyette inkább ezt választottam. 




3. Essence Al about deepsea szemhéjpúder paletta: Ez egy leértékelt darab, amit 345 Ft-ért sikerült megszereznem. Bizony. Jól olvastad. Ennyiért még mono szemhéjpúdert sem kapni. :) Igazából csak a sötétkék miatt vettem meg, de a többi is csodálatos. 

4. Catrice Defining blush 035 Robin Wood: (A nevét megmosolyogtam...) Bronzosítót kerestem, ami szép selyemfényű. Nos, azt nem találtam megfelelő színben, de ráakadtam erre a pirosítónak mondott darabra és rögtön beleszerettem. A képen vörös árnyalata van, de a valóságban inkább barna. Csudiszép. :)



5. Essence All about sunrise szemhéjpúder paletta: Úgyszint leértékelt volt ez is és olyan klassz "naplemente" színek vannak benne, hogy ennyi pénzért kár lett volna ott hagyni. Nem is bántam meg, mert már maga az arany nagyon megéri. 


És íme néhány swatches:






You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. A L'oréal lakkokat nagyon szeretem, bár én is drágállom, mindig csak akciósan veszek belőlük. Essence-től soha az életben nem veszek többé semmilyen szemhéjpúdert, de sminkeket azért nagyon szívesen látnék vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer kétszer már én is befürödtem az Essence szemhéjpúderekkel, de ezekben most kellemesen csalódtam. Pedig mindig megfogadom, hogy tőlük nem veszek több ilyet, de mégis ...:) Valahogy mindig sikerül olyan trendi színeket készíteniük, amiknek nem tudok ellenállni.

      Törlés
  2. Egyelőre még nem mertem megközelíteni az Essence leárazásokat, mert tutira vásárlás lesz belőle. :( A New Yorker is csábít, kiváncsian várom az ottani szerzeményeid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom mit javasoljak...:) Ha mégis szeretnél, akkor siess, mert ezeket hamar elkapkodják. :) Ha nem szeretnél vásárolni, akkor azt mondom neked, hogy áhh, már ne is menj, mert ki van fosztva...:)

      Törlés
  3. Essence All about sunrise szemhéjpúder paletta nagyon szép, ha lesz még ilyen darab beszerzem :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images