10 perces nappali smink

6:00

Nincs mindig idő a fél-1 órás sminkkreációkra, főleg ha az ember siet. Ilyenkor érdemes feldobni csak az alapot, hogy mégis jól nézzünk ki - és hogy remekül érezzük magunkat a bőrünkbe. Nekem ez volt most egy lóti-futi smink. :) Meg is súgom, hogyan készítettem el.


Alapnak én a Garnier matt BB krémet használtam, mert talán azt a legegyszerűbb és leggyorsabb eloszlatni a bőrön, de mégis kellemes és könnyed fedést biztosít. A szem alatti karikát a Catrice tégelyes korrektorral fedtem el. Gyorsan megrajzoltam a szemöldököm, a természetes íve mentén, nem túlzottan törekedve a tökéletesre formált mesterműre. A H&M-es kabuki ecsetemmel felvittem a Rimmel mono rózsaszín pirosítómat. Ha az összes ilyen egyszerű lépést letudtam, akkor kezdek neki a szememhez. Egy vékony és egyszerű cicás ívet rajzoltam a Maybelline zselés tussal. Ha neked ez gondot jelent, vagy sok időt vesz igénybe, akkor nem kell kihúzni a külső sarkánál, vagy csinálhatod egy tartós szemceruzával is, mert azzal könnyebb dolgozni. A szempilláimat egy Yves Rocher spirállal íveltem. Én utolsó lépésnek hagyom mindig a száj kifestését, amit most egy Catrice nude rúzzsal és egy Essence szájkontúrceruzával készítettem el. Egyszerűbb és gyorsabb egy terméket használni, de nekem most ilyen színhez volt kedvem. :)



Természetesen, ha Neked bármelyik lépés felesleges, mert mondjuk tökéletes a szemöldököd festés nélkül is, vagy nem szereted a rúzst, akkor elhagyható. Mindenki formálja saját magára. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images