Heti inspirációk - Bűnös élvezetek...:)

6:00

Láthattátok már nálam több bejegyzés alkalmával is, hogy imádok sütni. Még egy éve sincs, hogy gyakorlom ezt a hobbit, de nagyon szeretünk finomságokat alkotni a barátommal és erősen gondolkodom egy cukrász képzésen is (de mindenki le akar beszélni). Persze nem ilyen csodálatos tortákat szoktunk készíteni, mint a bejegyzésben lesznek, de legalább mennyei az ízük. Nos..nyálcsorgatásra fel. Ámuljatok-bámuljatok, szerintem olyan szépek, hogy nem is szívesen vágnám fel... :)

Luxury Jeweled Two-Tiered Cake

chasingrainbowsforever: Colors ~ Blush

Southwestern-inspired wedding cake

Wafer paper design

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1457540_10151936348511717_106771166_n.png

black forest cheesecake

Folytathatnám még a sort, de nem kínozlak tovább. :) Saját felelősségre még nézegetheted a Pinterest táblámon ezeket a mesés díszítésű tortákat! 

Te szeretsz sütni, vagy inkább szívesebben ülsz be egy cukrászdába/kávézóba megenni egy finomságot? :)

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Cukrászként azt kell mondjam hogy nagyon jókat választottál. Kreatív és igényes. Bár ezeknek a tortáknak az a jellemzője hogy van egy sablon torta váz és azon helyezik el a nem feltétlenül ehető részeket. Tehát nem hinném hogy túl valódi egynémelyeik. Viszont félreértés ne essék el lehet őket készíteni hasonlóan gyönyörűre és nyilván finomra. Bocsi ha illúzió romboló voltam. :D De kinézetét tekintve nem csalódtam az ízlésedben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, te cukrász vagy? :) Amúgy igen, én is gondoltam, hogy itt főleg a díszítés a fontos, nem olyan mint az én kis itthoni tortám, hogy csak feldobok rá valami krémet, meg gyümölcsöt és mindegy hogy néz ki, mert az íze isteni...:D És egyáltalán nem voltál illúzióromboló. :)

      Törlés
    2. Igazából pék és cukrász. :) Minden esetben ha az ember nem szép de finom sütit csinál arra az a definiáló szöveg hogy rusztikus szépség.
      Egyébként csak azért nem ajánlom annyira neked ezt a szakmát mert meg fogod ismerni azt az oldalát ami korán sem arról szól hogy minél szebb és finomabb legyen a termék hanem egy elüzletiesedett rossz minőségű hajszával találod szemben magad. Ez hamar letöri úgymond az ember szarvát.
      De ha meg azt nézem hogy te pl erre a szakmára vágynál és az előzőek nem rettentenek vissza akkor én csak biztatni tudlak abban hogy kövesd az álmaid! :)

      Törlés
    3. Hát ezt teljes mértékben megértem, meg gondolom eléggé elgépesedett ez a szakma is, én pedig mikor otthon "cukrászkodom", akkor szeretek mindent a saját kis kacsómmal szép lassan az én ütememben megalkotni. :D Ha szívesen is csinálnám, akkor csak házi sütemények készítését árulnám...:) De szerencsére maradt még más álmom is, ha ez nem válna be. :)

      Törlés
    4. Szerintem úgy is tudnál érvényesülni hogy szakmát nem szerzel ha szépen begyakorlod a dolgokat. Az interneten ez is nézőközönséget nyerhet. A rátermettség nem szakma kérdése. Az igazi tehetség úgy is megkapja a neki járó figyelmet. :)
      Gondolkodtál már a youtube videók készítésén? Ott még tágabb közönséghez szólhatnál. :)

      Törlés
    5. Ezt én is így vélem és főként ezért indítottam el a blogot (sminkes végzettség nélkül). :)Tervben van a videózás is, de most sűrűek voltak a napjaim. Meg kicsit tartok is tőle, de szeretnék a youtubeon is fenn lenni, főként a sminkjeimmel. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images