Holland haul, avagy hogyan költsük el az utolsó centünket is szükségtelen dolgokra :)

6:00

Hollandiában járva nyilván nem hagyhattam ki a sminkek vásárlását. 1. fanatikus vagyok, 2. valami kell, hogy legyen a blogon (remélem a tartalom mennyiségével és minőségével meg vagytok elégedve). Szóval miért is hagytam volna?! :) Amikor úgy adódott, hogy egyedül voltam egy délelőtt-kora délután, akkor bakancsot húztam és nekiindultam a shopping túrámnak a belvárosba. Előtte már nézelődtem egy kicsit pár boltban, hogy hol-mit érdemes vásárolni, de akkor még nem vettem semmit.

Először a Hemába tartottam, ami egy elég mindenes bolt. Értem ezt úgy, hogy tényleg minden van. Ruha, smink, étel-ital, barkács, lakberendezés, meg ki tudja még...:) Itt csak a saját márkás sminktermékeiket találni meg, amik nagyon jó áron vannak. Kb 3 eurótól kaphatóak és a legdrágább is talán egy 10-15 euros alapozó (nem emlékszem pontosan).

A Kruidvat egy holland drogéria, tehát a kínálata szinte egy az egyben megegyezik az itthoniakkal, bár én főleg csak a sminkeknél néztem körül. Ami viszont itt kapható, de kis hazánkban nem, az a MUA, szintén csak baráti árakkal és a Gosh.

Benéztem még a Claire's-ba is -mert ugye én Debrecen-Miskolc között ingázom, ezért esélytelen ezzel a bolttal találkoznom otthon. Csak úgy elmenni mellette meg nem tudtam, mert mindig olyan szép dolgok vannak benne...:) Ti szeretitek, szoktatok ott vásárolni?

No de nem szaporítom tovább a szót, mert ha idekattintottatok, akkor biztos ti is a csodálatosan szépségesen színpompás újdonságokra vagytok kíváncsiak. :) Tádááámm!!!


Van itt minden mi szem-szájnak ingere: rúzsok szemhéjpúder paletta, alapozó...:)


MUA rúzs - shade 16: 
Erről egyelőre egy szót sem szólok, mert egy kis meglepetéssel készülök...de addig is psszt! :)


Hema Soft Matt Lipbalm - shade 03, 08:
Ugyan lipbalm van feltüntetve rajta, de ez egy nagyon erősen pigmentált matt rúzsnak felel meg. Volt belőle fényes változat is, de én ezeket jobban kedvelem. Az illata teljesen olyan mint valami cukorkáé, mondjuk PEZ cukoré, egyszerűen imádnivaló!!! Szerencsére kicsit sem elviselhetetlen, vagy tolakodó, bár én még mindig feleslegesnek tartom, hogy illatanyagokkal tömjenek tele egy sminkterméket. Hiszen ki szagolgatja a másik arcát?! :) Na de visszatérve. Nagyon krémes állaga van és szépen lehet felkenni. Tartóssága szempontjából csak annyit említenék, hogy ezt viseltem a hazaúton, azaz délután fél 2-től éjfélig. Szerintem mindenki értheti, hogy mire célzok ezzel. :) Szóval abszolút megéri azt a kb 3.50 ajrót. Ja és legszívesebben az összes színt megvettem volna...de már nem volt pofám...meg főleg pénzem. :)



Hema Illumating alapozó 30 ml - shade 04:
Erről az alapozóról majd egy külön bejegyzésben olvashattok. :) 


Claire's szemhéjpúder paletta:
Jaj hát nem csodálatosak a színei? És mindegyik selyemfényű, amiket én nagyon imádok. És ez is mindössze 3 euró volt. (Biztosan a magyarországi boltjukban is kapható paletta) Nem kemények a festékek, az ecsettel könnyen fel lehet venni és nem is porzik, azonban mégis érdemesebb ujjal használni. A színük nem túl intenzív, a legtöbb inkább egy erős highlighterre hajaz és nem is túl tartósan marad meg az sem, amelyik felvitelkor látszódik. Egy nagyon egyszerű palettának mondanám, ami jó a szem kiemelésére, de semmi több. Egy kis helyen elférő natúr palettának megteszi a hétköznapokra, de a tartóssága miatt csak szemhéjalappal van értelme felvinni, mert különben eltűnik az éterben egy fél óra alatt. 



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Oh imádtam már a címet is, a cuccok is szuperek és a fogalmazásod is. :) Mennyit vásárolok én is azért mert a blognak kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igen, ilyen ez a blogger élet, de nem állítom, hogy nem élvezem...:) Csak évente egyszer elszörnyülködöm, hogy mennyi dolgot gyűjtöttem össze, dehát mindenkinek van egy hobbija. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images