1 szemceruza - 4 stílus

6:00

A mai posztban egy szemceruzának a 4 féle felhasználását fogom bemutatni. Ez azért nagyszerű, mert egy termékkel változatos sminkeket készíthetünk - persze használtam még mellé mást is. A lila Catrice-os ceruzát választottam erre a célra, mert a kék szemhez jól mutat ez a szín. 




Az összes smink elkészítésénél természetesen szebb, ha szempillaspirált használunk, de azt akartam, hogy a szemfestés érvényesüljön, hogy lássátok. :)


1. Cicás tus
A lényege, hogy a szemceruzával rajzoljunk egy szép ívet a felső szempilláink tövébe, amit a külső sarokban továbbhúzunk. Ezt megspékelhetjük azzal, hogy a mélyítővonalba egy nagyon halvány, barnás árnyalatot satírozunk, majd a képen látható módon a belső részre egy szürkét (vagy egy neked tetsző színt) teszünk. Kicsit mossuk össze a világossal. Egyenletesen építjük fel, nehogy már az elején túl sötét legyen. A szürke rész közepét pedig egyre inkább sötétítjük, teljesen feketéig. Legszebb szerintem ha egy selyemfényű szemfestéket választunk. 




2. Dupla vonal
Ennél a sminknél ugyanúgy megrajzoljuk a cicás tusvonalat, mint az előzőnél. Ezután a szempillák tövébe vékonyan feketével is húzunk egy vonalat. Legalkalmasabb talán erre egy folyékony tus, vagy egy tustoll, mert azoknak nagyon vékony a hegyük. A belső szemzugba továbbhúzzuk a vonalat, majd az alsó részen 1/4-én is megrajzoljuk.
Ez a fajta festés nem pont az én szemformámnak való, de egy mandulavágású szemen remekül mutat.




3. Ceruza alap
Itt a ceruzát csak alapnak használjuk a szemhéj mozgó részén. Akkor a legjobb, ha nagyon puha, hogy ne bántsa a szemünket lévő vékonka bőrt. Erre jön majd rá a választott szemhéjpúder. Én a mélyítővonalba egy barnát satíroztam el. A szem belső felébe egy világosabb lila került, a külső részre pedig egy sötétlila, majd középen szét átmenetet képeztem. Ennél a sminknél is cicásra íveltem a szemfestést. Lehet fekete tusvonalat tenni a pillák tövébe, de nem kötelező, elég egy spirállal kiemelni. Az alsó vízvonalat feketével rajzoltam meg.




4. Alul-felül
A felső részre vastagon, fekete cicás tusvonalat rajzoltam szemceruzával, amit egy vékony hegyű ecsettel kicsit elsatíroztam, hogy ne legyen olyan éles. Itt a lila ceruzát az alsó részre tettem, kb ugyanolyan vastagon, mint felül és a vízvonalra is ebből került. A mélyítővonalba először egy barnát satíroztam, majd arra egy selyemfényű halvány orgonaszínnel mentem át. 




You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szerintem ezzel a kezdő sminkelőknek jó támpontot tudsz nyújtani. Többféle alakú szemhez jó ez a pár smink és nem kell hozzá sok dolog.. :)
    Mert persze az ember csak felrohan youtube-ra és megnézni... De ott azért leginkább 600 típusú terméket használnak a nem olcsó fajtából és aki kezdő az se köpni se nyelni nem tud ezek láttán. Elkönyveli hogy neki ez nem megy és sose lesznek ilyen jó cuccai így hagyja veszni a dolgot. Ez talán jobb irányba tereli a kezdők önbizalmát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbáltam kicsit úgy alakítani, hogy másféle szemformához is jól passzoljon, mert pl nekem a 2. nem is áll olyan jól. Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  2. Valóban nagyon ötletes és hasznos poszt! Tetszik!! :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images