Early peach.

6:00

Ezt a sminket a narancssárga Chanel szempillaspirál köré építettem fel. Szóval a feltűnő pilla adott volt, de kezdetben nem tudtam mivel is lehetne párosítani ahhoz, hogy ne legyen túl egyszerű (habár úgy is megállja a helyét). Végül úgy gondoltam, hogy csak a szememet fogom hangsúlyozni és visszafogok minden színes dolgot. Így esett hát a választásom egy elég naturális sminkre, nude ajakkal, bronzosítóval és szürkés barnás szemfestéssel. 





Felhasznált termékek: 

Arc: 
hidratálás - COSRX BHA 4%
alapozás - Maybelline Affinimat alapozó, 02 light porcelain
bronzosítás - NYC Smooth skin, 720A Sunny 
korrektor - Essence Stay all day, 10 natural beige

Szem:
szempillára - Chanel Inimitable vízálló szempillaspirál, 77 orange touch
tusvonal - Maybelline Eyestudio lasting drama zselés tus, 01 black
szemhéj - kiko infinity mono szemhéjpúder, 238
mélyítővonal - Catrice velvet matt szemhéjpúder, 050 welcome to greysland!
- Terra Naturi mono szemhéjpúder, 03 cacao

Száj:
alap - Essence Stay all day, 10 natural beige
rúzs - Catrice Ultimate colour, 010 be natural!


You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Ú de gyönyörű ;) nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. Mikor megláttam egyből osztottam is meg a blogomon. Minél többen tudnak benne gyönyörködni annál jobb! Kicsit pin-up jellegű amiért nagyon oda vagyok. :) Most kedvet kaptam én is a színezett szempillaspirálokhoz. Nekem egy kék van de szegényből már kezd kifogyni a spiritusz. Na de lehet hogy ezzel a lendülettel veszek is majd párat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy (mint mindig)! :) Eddig én is csak kéket meg türkizt próbáltam, ezért kihívás ezt viselni, de szerintem nagyon menő! :D Majd mutass képet, ha vásárolsz valami extrém darabot! ;)

      Törlés
  3. Fantasztikus lett! Remekül alátámasztja a "szempillaspirál öltöztet" koncepciót, és nem mellesleg nagyon passzol hozzád! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igyekeztem valami ilyesmit elérni vele és örülök, hogy sikerült is! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images