Sminkkészlet a kézipoggyászba

11:45

Tegnap Hollandiába, pontosabban Bredába jöttem repülővel, és előtte nagy dilemmában voltam, hogy miket pakoljak össze, mert ugye van a 10x100ml-es korlátozás a kézipoggyászban. Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy egy jó barátnőmnél szálltam meg, aki volt olyan drága, hogy mindennel ellát, szóval tusfürdőt, sampont, fogkrémet szerencsére nem is kellett magammal hozni. Azonban még így is egy minimális utazós sminkkészlettel jöttem, hogyha itt kint vásárolnék - márpedig melyik sminkmániás ne tenné - akkor a repülőn haza tudjam hozni és ne legyen probléma az átvizsgálásnál. 
Nem tudom pontosan, hogy a folyadékos lezárt zacskóba melyik termékeket kell tenni, de én a por állagúakat, mint a pirosító, hagytam a neszeszeremben. És persze csak az alapokat hoztam el. Na de lássuk is, hogy miket...:)



► Maybelline Affinimat alapozó: SPF 17-es fényvédőt tartalmaz, mattít és könnyű ujjal eloszlatni. 
► Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál: csak mert nekem ez a kedvencem mostanság.
► RdeL Young tustoll: Könnyű vele dolgozni, nincs szükség külön ecsetre hozzá, kevés helyen elfér, és ugyanúgy tudok vele hajszál vékony vonalat húzni, mint vastagat. 
► Catrice Camouflage krém korrektor: nos, szerintem egy korrektorra mindig szükség lehet, főleg a sokáig tartó a buli, vagy a hosszas városlátogatás utáni éktelenkedő szem alatti karikákra. 
► NYC Cheek Glow pirosító: teljesen visszafogott, ezért egyszerű sminkekhez nekem bevált, illetve praktikus, hogy jár mellé egy mini ecset, amivel jól lehet applikálni a terméket. 
► RdeL young szemöldökceruza: pici helyre van csak szüksége, nem kell hozzá plusz ecset és van rajta szemöldökfésű. 
► +egy rúzs, ami nálam egy Catrice-os vörös darab. Lehet természetesebb színűt is, vagy van akinek elég egy szőlőzsír. Én imádom a rúzsokat, ezért hoztam magammal mindenképp, mert anélkül hiányérzetem lenne. Meg persze tavasz van és menő egy ilyen feltűnő szín. :)


És hogy ne csak a sminkünk legyen szép, hanem a bőrünk is, ezért le kell mosnunk valamivel. Erre én egy sminklemosó kendőt választottam a Rival de Looptól (Hydro - alkoholmentes, vízálló sminkhez is). Mondhatni nem vagyok vele valami elégedett, mert nem érzem elég hatásosnak. Másnap reggelre azért lefolyik a maradék kis szempillaspirál a szemem alá, bármennyire is dörzsöltem ezzel a kendővel. 

Ez nálam kb 4 dolog, amit folyadékként vittem fel a gépre, de ügyeljünk rá nagyon, hogy ne lépjük túl a megengedett 10 darabos határt, mert szigorú az ellenőrzés és simán kidobatják veled a plusszt.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images