Aloive natúr arcradír bio aloe verával, olivával és shea vajjal - teszt

6:00

Kifogytam a bőrradírból, így keresnem kellett egy újat. A régit amit használtam (bár jó volt) nem akartam újravásárolni, mert nem voltak valami szépek az összetevői, így hát a drogériákat járva kerestem az ár-érték arányban megfelelőt. Ekkor bukkantam rá az Aloive nevű natúr termékcsaládra, ami számomra teljesen új volt, ezért vásárlás előtt rá akartam keresni az interneten. Semmilyen véleményt vagy ajánlást nem találtam róla, így vakon vettem meg. Előre lelövöm a poént: nem bántam meg, hogy ezt választottam. SŐT!


Aloive arcradír egy natúr termék, amiben bio aloe vera, oliva, lávakő ásványi szemcse, valamint shea vaj található. Szóval csupa klassz dolog van benne, kivétel az alkohol, ami az INCI listájában harmadikként szerepel. Emiatt kicsit száríthat, de szerintem nem vészes; hidratálás után pihe-puha bőrt kapunk.

A krém állaga tökéletes, pont amilyennel jól lehet dolgozni. Rengeteg szemcse van benne, amik nagyon apróak, szinte homokszerű. Pont ezért, szerintem jól végzi a dolgát, kíméletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket és szennyeződéseketNem biztos, hogy érzékeny bőrre is ajánlanám, mert ugyan kicsik a szemcsék benne, attól még durva és nem szétnyomható.

100 mg ára 1400Ft, ami szerintem igencsak baráti, lévén, hogy sokáig elég. 


Használata:

Hetente 1-2x használom, mint ahogyan azt a címkén is írják. Felkenés után elkezdem belemasszírozni a bőrömbe, majd hagyom egy percig, ilyenkor megolvad a krém és elég folyós-olajos állagú lesz. Ezután újra dörzsölöm vele gyengéden, amíg úgy nem gondolom, hogy elég lesz (ez kb. 2 perc). Ezt követően langyos vízzel lemosom. Könnyen lejön, nem egy ragaszkodó termék. Nalam 5*-ot ér.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images