Yves Rocher Hydra Végétal intenzív hidratáló arcpakolás

6:00

Időről időre ellátogatok az Yves Rocherba, hiszen ott találom magamnak a legklasszabb (főleg) arcápolási cuccokat. Mivel most már Miskolcon vagyok a legtöbbet, ezért sajnos kevesebbszer van mód arra, hogy meglátogassam a kedvenc kis boltocskámat. Azonban most Debrecenben jártam, szülinapom is volt, törzsvásárlói képeslapot is kaptam, ezért nem is volt kérdés, hogy megnézzem mik az újdonságok, vagy csak feltankoljak a nagy favoritokból. Haul posztot most ebből lehet, hogy nem fogok készíteni, pedig vettem jó pár kozmetikumot; de megmutatom, hogy milyen arcpakolást sikerült beszereznem. 



Ez a kis csoda, mint a címben is láthatjátok a Hydra Végétal egyik darabja, egy intenzív és hidratáló arcpakolás. A termékcsalád többi tagjával is szemeztem már egy ideje, mivel próbáltam egy arckrém mintát és az nagyon bevált. 
Ez az arcpakolás, mint a hátoldalán is írják, juharfa-nedv kivonatot tartalmaz, ami segít a bőrnek regenerálódni és megköti a vizet benne. Szerencsére be is váltja az ígéretét, felkenés után rögtön sokkal hidratáltabb lesz tőle az arcbőröm és ezt nem csak érzem, hanem kívülről is látszik, hogy frissebb a kinézetem. 

Valójában ez egy nagyon érdekes termék, mert pakolásként árulják, de én sokkal inkább hasonlítanám egy krémhez, hatásában és állagában is. Megtisztított arcőrre kell felvinni és körülbelül egy-két borsószemnyit kell eloszlatni az arcon. Amit pedig 5-10 perc alatt nem tud beszívni, azt le lehet törölni egy vattapamacs segítségével. Mivel le kell törölni, ezért nyilván nem érdemes túl sokat felvinni belőle, de ezt mindenki saját maga tapasztalja meg, hogy mennyire van szüksége belőle. Mint egy krém, ugye? 


Kinek ajánlanám? 

Szerintem fantasztikus a hatása; valóban hidratált és egyenletes lesz tőle a bőr, így ajánlanám vízhiányos, száraz, normál és vegyes bőrre. Most nyáron is kellemes használni, de én valószínűleg télen fogok a legtöbbször érte nyúlni. 

Kinek nem ajánlanám? 

A zsíros bőrűek lehet, hogy sok lenne ez a termék és kifényesedne a bőrük. Illetve azoknak, akiknek hátrány az, hogy szilikont és illatanyagot tartalmaz. 


A krém összetevőit megtekinthetitek  ITT 



Próbáltátok már valamelyiket a termékcsaládból? 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images