Arcdetox - 2. rész, 6. nap

13:12

Az utóbbi napjaim azzal teltek, hogy vágyódom a sminkelés után... nagyon. Nos, ezt általában úgy elégítem ki, hogy kifestem magam és csinálok belőle egy posztot. Vagy elkezdem rendezgetni a sminkes cuccaimat, van hogy hetente 2x is. Most mivel ki nem festhettem magam, így az utóbbit választottam. Átnézegettem a rúzsokat, és kipróbáltam egy-kettőt a kezemen. No! Bevallom őszintén, hogy nagyon hiányzik a dolog és nem is tudtam, hogy ilyen függő vagyok.

A másik felfedezésem az volt, hogy a sminkmentes két hétbe bele fog esni a születésnapom és a nekem szervezett buli. Ez egy kicsit elszomorított és úgy érzem nem nagyon fogok tündökölni. És íme, 20.-a van, szülinap és én tök ragyás vagyok. No meg itt a rossz idő is, amikor már simán kipingálhatnám magam anélkül, hogy lefolyna rólam a festék. 

Mindig van 1-2 nap a héten, hogy nem festem magam, de amikor kedvem támad, akkor legalább megtehetem. Hát most nem. Szóval maradtak a beauty videók. De legalább volt erőm ahhoz, hogy elkezdjek MAC rúzsok után nézni. (Tudjátok, a fogadás, hogyha 1 évig nem rágom le a körmöm, akkor kapok a barátomtól egy mac-et.) Videók alapján sikerült is kinéznem vagy 6 színt, amik nagyon tetszenek, ebből a nagy kedvenc a Sin lett. Mindenképpen valami sötét vörös-bordó mellett fogom letenni a voksom, de majd élőben megnézem, hogy melyik passzol a legjobban. 

Ja, amúgy nagyon zavarnak a pattanások hegei, de vasárnap legalább nem mozdultam ki a lakásból, most pedig négy nap pihi...smink nékünn. Témaelterelés-témaelterelés! Akkor kifestem a körmöm. L'oreal lila lesz.




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Boldog szülinapot! :)
    Ajjaj, tudom, hogy nem könnyű kibírni, nekem januárban bőrgyógyászati utasításra egy hónapig kellett leállnom, mondanom sem kell, hogy szörnyű elvonási tüneteim voltak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm! :) Át tudom érezni, nem tudom hogy bírnám ki! :D

      Törlés
  2. Boldog szülinapot! Ne bánkódj, smink nélkülis szép vagy, csodálom a lelki erődet... nekem nem lenne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Olyan aranyos vagy! Amúgy én is borzasztó nehezen bírom, de tanulok belőle és máskor nem állítom magam ilyen hülye kihívások elé! :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images