Természetes csalódások

6:00

A mai posztban be fogok mutatni Nektek 5 natúrterméket, amik számomra hatalmas csalódások voltak. És sajnos én nem az a fajta vagyok, aki ha megvesz valamit, de rossz, akkor hajlandó kidobni. Nem nem....ugyan idő kell hozzá..sok idő, de elhasználom. 

Az itt felsorolt legtöbb termék vetekszik az első helyért, de azért próbáltam felállítani egy toplistát, amit visszafelé olvashattok el, azaz a legkevésbé rossztól indulva. 




5. Terra Naturi testápoló tej aloe verával és kókusszal

Nagyon keveset szoktam testápolókat használni, de mikor elfogyott az imádott Bettina Barty testvajam (sajnos nem natúr), akkor pont egy kókuszos korszakomat éltem. Ezért esett a választásom erre a krémre, mert kókuszos volt és natúrtermék. Nagy örömmel kezdtem el használni, de egyre kevésbé szerettem. Ez olyan mértékig fajult, hogy több mint fél éve hozzá sem nyúltam. Bekerült a fürdőszobaszekrénybe és azóta nem is hiányzott. Csak ennek a posztnak az erejéig vettem elő és valószínűleg megy is majd vissza. És hogy miért kezdtem el megutálni? Gyakorlatilag semmi hatását nem éreztem. Bekentem magam, nagy nehézkesen elkezdte beszívni a bőröm, holott elég híg krém. Aztán elkezdett zavarni már az illata is és egyre jobban műnek éreztem. Így hát mit kezdjek egy olyan termékkel, aminek sem az illatát, sem a hatását nem szeretem? ...Bekerült a majd szűkösebb időkben előveszem kategóriába. Vagy soha. 

4. Alverde Ultra sensitiv arckrém

Igen, én mindig kísérletezgetem a natúr (főleg ultra sensitiv, mindenmentes) arckrémekkel. Hogy a pofikám csak a legjobbat kapja. :) De szerencsére már rátaláltam az igazira...a barátom hidratáló csókjaira...a kedvenc Neobio arckrémemre. Na de térjünk vissza erre a darabra. Annó mikor megvásároltam nagyon megtetszettek a szép összetevői és szerettem volna szeretni. De ezt sem ment. Nagyon nehéz krémről van szó, aminek szerintem sok idő kell míg beszívódik a bőrbe. Emellett van egy kissé rossz szaga, ami mondhatnánk, hogy a parfümmentes termékek egyik jellemzője, de ez sem teljesen igaz, mert vannak azok közt is viszonylag kellemesek. Én mindig zsírosnak éreztem a bőrömet felkenés után és nem is mutatott szépen tőle az arcom. Sokkal inkább kiemelte minden kis bőrhibám a csillogása miatt. Ezt a terméket azonban néha még elő szoktam kapni, ha mondjuk a könyököm nagyon kiszáradna. Arra jó és legalább valamikor el fog fogyni. 

3. Lavera gingko és jojoba arcradír

Zselés állag, furcsa golyókkal és nulla hatással. Használat után nem érzem sem egyenletesebbnek a bőröm, sem tisztábbnak. A zselés nem nagyon lehet eloszlatni az arcon, csak csúszkál a bőrömön, a szemcsék (vagy mik...) pedig mintha benne sem lennének. És valami nagyon mű vacaknak tűnik. Az illata egyébként nem rossz. Egyetlen pozitívumaként pedig a kicsi kiszerelését tudnám említeni. De ez sem ment a kukába, próbálom az elektromos arctisztítómmal használni, hátha úgy van valami hatása. 

2. Nonique tropical arctisztító krém

Sebes léptekkel haladunk a legrosszabb termék felé. Olyannyira, hogy vaciláltam, ez legyen-e a nyertes. De végül akadt használhatatlanabb. Nos ez a cucc még a boltban nagyon kecsegtető volt. Az illata szerintem egészen jó. Aztán hazahoztam és egy valóban krém állagú dolog kacsingatott a tubusból, amit elég nehéz kinyerni onnan. Szóval nem túl felhasználóbarát és emiatt gyorsan is fogy. (Kac-kac, pedig még mindig van...) Egy olyan arctisztító krémről van szó, amit felkensz vizes vagy száraz arcra és elkezded elmaszatolni vele a sminket. Mert hogy mást nem csinál. Miután szépen elkented, megpróbálod lemosni vízzel, de az sajnos nem megy, mert nagyon krémes. És hagy egy réteget is az arcon. A szemedben pedig maradt egy csomó festékes krém, amitől homályosan látsz, mert voltál olyan balga, hogy azt hitted, leszedi a sminkedet. De sebaj, mert ott a szép világos törölköződ, amibe az egészet bele tudod kenni. Aztán kezdheted előről a sminkeltávolítást valami hatásossal. Na de a gúnyt félretéve, szerintem valami katasztrófa ez a termék. Ennél csak egy rosszabb van az én készlettáramban....

1. Alverde napozókrém F30 UVA védelemmel

...és az ez a termék. A rosszak legrosszabbjának koronázatlan hercegnője. De a koronát én most ezennel ráadom. Egy sűrű fehér krémről van szó, amit ha felkensz, gyakorlatilag lila leszel. Nem viccelek. Pont úgy fogsz kinézni, mint egy hulla. Azonban hatásos. Csak használhatatlan. :) Nem is szaporítom rá a szót. 


Nektek van olyan termék ezek közül, ami bevált? És Ti hogy állítanátok össze egy legrosszabb kenceficék toplistát? 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. http://bugosgizi.blogspot.hu/2015/08/top5-katasztrofalis-termekek.html
    Elkészítettem én is a saját kis listámat. Számomra ezek voltak a NAGY NAGY pofonok.
    Nagyon gondolkodtam arckrém vásárlás tájékán az Alverdés termékben. Mekkora mázli hogy nem azt vettem meg. :D Így már nem is fogom. Köszi hogy megosztottad ezt velünk és így jó pár embert megkímélsz a melléfogástól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes volt a Te listád is! :) Alvérdénél én inkább a test és hajápolás vonalát emelném ki, ami nekem nagyon bevált, de az arcápolás...:/ Az a célom, hogy segítsek! Persze van akinek ezek a termékek is beválnak, de az én bőröm nincsen köztük.:(

      Törlés
  2. Kár értünk, én is szeretek kísérletezni a természetes termékekkel, de sajnos nekem is sokszor volt velük rossz tapasztalatom:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De annál jobb érzés, mikor rátalálunk utána a tökéletesre! :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images