ULTRAVIOLET! -smink, smink, smink!!!

6:00

A mai sminket egy általam nagyon nagyon kedvelt beauty vlogger, Karima ihlette. A videót ITT találjátok róla. Gyönyörű ez a smink és mikor rájöttem, hogy nekem is van egy majdnem ugyanilyen kékes lilás szemhéjpúderem, akkor egyértelmű volt, hogy én is meg fogom csinálni. Változtatni nem akartam rajta, mert úgy tartom tökéletesnek, ahogy van. :) Pont ezért részletes leírást nem is írnék róla, mert a videóban minden ott van! 

Szóval íme az én verzióm ebből a csodásan tündöklő sminkből! :)








Felhasznált termékek:

- 120 részes ebayes szemhéjpúder paletta
- Essence all about deep sea szemhéjpúder paletta
- Miss Sporty Pump up booster szempillaspirál
- Bourjois 123 matt alapozó
- Manhattan tégelyes korrektor
- Catrice szemöldökápoló készlet
- NYC bronzosító
- Essence stay matte lip cream
- Miss sporty szemceruza


You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Csodás lett! :) Nagyon jól áll neked a lila és az ajakszín tökéletesen kiegészíti a szemsminket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor jól választottam sminket újrakreálásra. :)

      Törlés
  2. Mára le is koppintom :) pont van ilyen kékeslilám juhhuuu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Úgy tűnik nem csak engem ihletett meg. :)

      Törlés
  3. Annyira szépen kihangsúlyozza és élénkké és üdévé teszi a tekinteted. De e mellett kihívó és csábos. Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images