Mandarin fantázia

6:00

A smink ihletése:

Én: Mondj egy színes dolgot!
A párom: Papagáj.
Én: Valami kevésbé színeset, valami kifinomultabbat. 
A párom: Jégmadár, mandarin kacsa!


(Nem tudta, hogy pingálni szeretnék...:))

És így lett a mai poszt főszereplője egy édes kis mandarinkacsa, amivel először Miskolc-Tapolcán találkoztam és rögtön megfogott a csodaszép színessége. Olyan tökéletesen megkomponáltak ennek a madárnak a színei és formái, hogy elmehetne egy művészeti alkotásnak is. :) Én a sminkemben annyira nem szerettem volna túldíszíteni az egészet, nehogy túl sok legyen, de a fővonalat próbáltam megragadni. Összhangot teremtettem egy szemsmink erejéig a narancs, lila, fehér és fekete színekkel és hegyes ívekkel. 




A szemem lealapozása után megrajzoltam a felső ívet egy barna szemhéjpúderrel a mélyítővonalam felé. Ehhez egy kicsi lapos ecsetet használtam. Többször átmentem rajta a festékkel, majd elsatíroztam és fokozatosan mélyítettem sötétebb árnyalatokkal. Végezetül egy szürkét használtam, hogy meglegyen az erős kontúr. Ez után egy narancssárga szemhéjpúdert vittem fel a szürkés barna vonal alá az egész szemhéjamra. Mikor már kellő erősségű volt a festék, megrajzoltam a fekete cicás tusvonalat vékonyan, ezután pedig fehér tussal rajzoltam két íves "háromszöget" a képen látható módon. Ezek után pedig kevés spirált vittem fel, hogy szép különállóak és ívesek legyenek a pilláim.





A szem megfestése után felvittem az alapozót egy macskanyelv ecsettel, ezután pedig a szemek alá világos korrektort tettem egy blending sponge-dzsal. A járomcsontomra és a halántékomra kevés bronzosító került, a szemöldökömet pedig csak egy ceruzával halványan egyenletesebbre festettem. 

Az erős szemsminkhez pedig végezetül egy halvány, nedves hatású Catrice rúzst választottam, ami elég natúr, de van egy enyhe barack árnyalata. 




Hogy tetszett a mai kreatív kísérletezésem? Szeretnétek több ilyen posztot látni a blogon? :)



You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Én mindenképp szeretnék ilyen bejegyzéseket látni. Igényes és kreatív. Jól fel van építve az egész. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt hiszem megvolt az extrém smink is :) jöhet minden mennyiségben :)
    Mentél ezzel így valahova, vagy csak otthonra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát...:D A szomszéd utcába mentem macskát simogatni. De azt hiszem, ez nem számít. :)

      Törlés
  3. Annyira jól áll!! Én biztos rém hülyén néznék ki ezzel a sminkkel haha. Nagyon szép munka! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! :) Én sem mondom, hogy végtelenül jól állt, de élveztem kreatívkodni! :)

      Törlés
  4. Atyám eszméleten jó ötlet, és gyönyörű lett a smink is *.*

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images