Arcdetox - 3. rész, 10. nap

13:08

Ezt a posztot úgy kellene megcsinálnom, mint amikor valahol megrekedt túlélők videónaplót készítenek magukról. (Mint mondjuk a 127 óra című filmben.) Valahogy ilyen a hangulatom, mikor sminkelnék, de nem tehetem. :)



Az arcdetox projektből eltelt egy hét. Végső konklúziót ugyan csak a két hét legvégén szeretnék levonni, de azt el kell árulnom, hogy a kozmetikummentesség nem működött. Pontosan a 7. napon úgy döntöttem, hogy inkább nem szeretném, hogy még rosszabbul nézzen ki az arcom, ezért elkezdtem arclemosót használni a minimumra szorítkozva. Azonban sminket még mindig nem! Meglepő módon nem kérdezgetik tőlem, hogy beteg vagyok-e, pedig régebben mindig ez történt ha nem voltam kifestve. Éjszaka pedig "pótolom a hiányosságot"; valamelyik nap azzal álmodtam, hogy sminkelek. :) Nagyon szép lett, igazi kis őszi dívaság. Már nagyon várom a sötét rúzs és nude szemek kombót. 

Egyébként azok a lányok, akik nem sminkelnek, hogyan csípik ki magukat egy-egy olyan alkalomra, mikor igazán szexik akarnak lenni? Valószínűleg az én világnézetemmel van a baj, ha ezt a kérdést feltettem. De igazából nagyon zavar a szemkörnyékem vörössége, ami ellen nem tudom hogy lehetne tenni. Már tűkön ülök, hogy leteljen a két hét. Olyannyira, hogy meg is vásároltam a régi nagy kedvenc szempillaspirálomat: a Maybelline Classic Volum' Express vízálló darabját. Illetve a kosaramban landolt még egy Essence ecset is, amivel már régóta szemeztem.




Nektek mi az az arcápolási termék, amit soha nem hagynátok ki? Nekem talán az enyhe bőrradíros arclemosó, amit reggel és este használok. 


You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. A sminkmentességgel kísérleteznék, de a radírozás és hidratálást nem hagynám abba sosem. Ezek nélkül 3 nap alatt katasztrófaállapotok kezdődnének, és nálam egy piros pukli egy hónap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jújj, az nem jó...Nálam viszonylag hamar elmúlnak, de nagyon sok idő még eltűnik az arcomról a hege...:/

      Törlés
  2. Én simán szexi vagyok egy dögös ruhában, nem érzem jól magam sminkben. :D Szerintem gyönyörű vagy és természetes smink nélkül, de mivel azzal együtt szoktalak meg, nem lesz baj, ha vége a két hétnek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi Anita! Lehet, hogy Te elfogult vagy, mert barátnők vagyunk! :D De Te szerencsésebb vagy, mert smink nélkül is szép vagy és annak is érzed magad! ;)

      Törlés
  3. Én sem sminkeltem mostanában , oka valószínűleg a 40 fokos hőség volt , de smink nélkül jól meg vagyok. Ha nem megyek sehova amúgy sem szoktam , de az arclemosót és a hidratáló krémet sosem hagyom ki.Na jó a szemöldök ceruza se maradhat el ha emberek közé megyek , mert a szemöldökömmel nem vagyok megelégedve. :))

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images