Catrice-os szépségek

7:00

Nem tagadom, Catrice fanatikus vagyok. Szuper áron lehet nagyon jó minőségű és divatszínekben bővelkedő termékeket kapni. Nagy akaraterő kell ahhoz, hogy ne csábuljak el mindig, ha egy Catrice pultot nézegetek. Azonban vannak olyan kivételes alkalmak, mikor egyszerűen nem lehet ott hagyni az árván heverő darabokat. Ilyen mikor szortimentfrissítés van és a leakciózott termékek közt bukkanok a rég áhított szépségre. Mint például ez a lila szemceruza és a hozzá színben pontosan passzoló szemhéjfesték. A szemceruza mentaszínű testvére már régóta megvan és egyszerűen odavagyok a színéért, és mindkettőt akartam, mikor újdonság volt, de végül csak a zöld jött velem haza. 

A lilás-babakékes szemhéjpúder igazán pigmentált és annyira puha, hogy szinte már krémesnek érezni az állagát. Jól lehet vele dolgozni, más színekkel is elegyedik és könnyű satírozni. Tartósságát tekintve nem tudom kifogásolni, de nem viseltem még egész nap. Azt állíthatom, hogy kopás nélkül kibír kb. 4 órát



A halvány levendula szemceruza is igencsak élénk, pigmentált darab. Remekül mutat szerintem minden szemszínhez.  



Így mutatnak dörzsölés után a kezemen. A szemceruza igencsak megállja a helyét, holott a mentaszínű párjának a tartósságával nem vagyok teljes mértékben megelégedve. A szemhéjpúder kissé eltűnt, de ez a szememen tartósabbnak bizonyult. Meg persze valamiféle alap is jól jöhet, hogy kibírja az egész napos strapát. Mindent összevesztve mind a két terméket 5*-ra ítélem. 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images