Kék varázs

6:00

Ezt a sminket a barátom szülinapjára készítettem. Nem tudom miért pont ilyet akartam készíteni, de reméltem, hogy csábítónak fogja találni és így is lett. :) Semmi ördöngösség nincs az elkészítésében, egyedül a tussal kell tudni egy kicsit bánni. 



1. Lealapoztam az arcom és eltüntettem a szemem alatti karikákat egy világos korrektorral
2. A szemöldökömet egy világos barnával kifestettem, hogy ne az legyen a legdominánsabb az arcomon.
3. A szemhéjamra egy krémes csillogós barna szemhéjfesték került, majd az egészet egy selyemfényű barna szemfestékkel lekentem. (A képeken sajnos ez inkább szürkének tűnik...:( )
4. A mélyítővonalban egy matt barna színt vittem fel, amivel a mozgó szemhéj festékét elsatíroztam.
5. A belső szemzugba tettem egy világos árnyalatot, hogy kiemelje a tekintetem. 
6. A szempilláim tövébe egy neon kék folyékony szemtust vittem fel, kicsit cicás ívesen a végén. 

7. A vízvonalat egy fekete szemceruzával festettem ki. Ez után jött a szempilláim kipingálása, de nem túl erősen, hogy ne vegye át a hangsúlyt. 
8. Az orcámra egy lágy pink arcpírt tettem.
9. A számra pedig egy babarózsaszín rúzs került halványan. 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images