"Cut crease", avagy az éles határvonal

8:00

A cut crease-nek magyar neve szerintem még nincs, de aki követi a sminktrendeket, biztos hogy hallott már róla. A lényege az, hogy a mozgó szemhéj és a mélyítővonal találkozásán lévő festéket nem satírozzuk el, hanem marad egy éles határvonal. Szokatlan, igaz?! A szemhéj feletti részt azonban szépen elmossuk, halványítjuk a szemöldök irányába. A szem külső részénél a festés lehet ugyanúgy elsatírozott, mint felül, viszont végződhet ívesen, cicásan is. Én most az utóbbi típusú sminket készítettem el- életemben először. Remélem Nektek is annyira tetszik, mint nekem. :)


Lépésről-lépésre:

A szemhéj lealapozása után fogtam egy ferde végű ecsetet és a mélyítővonalba a szemgolyóm ívének mentén rajzoltam barna szemhéjpúderrel egy csíkot, amit a szemem külső sarkánál továbbhúztam, megadva neki a cicás ívet. A csíkon tartva ugyanezt az ecsetet elkezdtem a szemöldököm irányába húzogatni, hogy az éles vonalat felfelé elsatírozzam. Egy satírecsettel az elmaszatolt részt tovább lágyítottam. Következőleg már egy mályvás színbe mártottam a ferde ecsetem -persze ez lehet bármilyen szín- és ugyanazt a vonalat, mint a legelején újra meghúztam és megismételtem a műveletet.


Lett egy olyan átmenetes szemfestésünk a mélyítővonaltól kezdve, aminek az alja egy határozott íves vonal. A használni kívánt színt újra vigyük fel a ferde ecsettel, de úgy építsük fel, hogy a vonalhoz közeledve egyre erősebb színe legyen. Megvan tehát az átmenet, egy éles lezárással. 

Válasszunk egy világos színt -én egy vanília árnyalatú, arany selyemfényű szemfesték mellett döntöttem- és a cut crease vonala alá egy macskanyelv ecsettel szépen vigyük fel. Ez még határozottabban elválasztja a két részt. Tegyünk ugyanebből a festékből a szemzugba is és a cicás cut crease alá egy vonalba, hogy még jobban kiemelje annak az ívét. 

Hagyhatjuk így is és szempillaspirállal feldobjuk, vagy tovább fokozhatjuk a drámai hatást egy fekete cicás tusvonallal, ami követi a cut crease ívét, de helyet hagy köztük. Mint a képen is látjátok. A vízvonalat is kifestettem a tussal, illetve a szemem alá a mályva színt satíroztam el.

Az arcom további részét a szokott módon készítettem el. Alapozás, bronzosítás, szemöldökfestés, és mindemellé egy nude ajakrúzst választottam, hogy a szemek érvényesüljenek. 

Remélem sikerült érthetően elmagyaráznom hogyan kell ilyen szépséget alkotni és kedvet kaptatok a kipróbálásához. :)







You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images