Yves Rocher haul

11:35

Még január végén betértem az Yves Rocher-ba körülnézni, mert volt egy kuponom, ami bármilyen szépségápolási termékre 50%-os kedvezményt biztosított. Nem igazán terveztem semmit venni, mert amit kinéztem az zöld pontos volt és arra nem vonatkozott. De gondoltam, hogy hátha akad mégis valami, amire szükségem van, csak nincs eszemben...:) És valóban nem üres kézzel tértem haza.


Már régóta szerettem volna venni egy tusfürdőt, hogy legyen egy sajátom a barátomnál is és ne kelljen a barátságtalan összetevőkkel rendelkezőt használnom, ami iszonyatosan szárít. Régebben próbáltam többféle yves roches tusfürdőt is, de a viszonylag kicsi kiszerelés és a zselés állaguk miatt nagyon hamar elfogytak. Most rátaláltam a Hamamélis Lágy tusfürdőre, aminek már a boltban beleszerettem az illatába és az összetevőit is megfelelőnek találtam. A honlapukon ezt írják róla: "Lágy Tusfürdő bio hamamelisz (varázsmogyoró) kivonatot tartalmaz, mely nyugtató és lágyító hatású. Növényi eredetű lemosó alapjának köszönhetően egészen lágy és nem szárítja ki bőrét. Megóvja a család minden tagjának érzékeny bőrét a mindennapokban. A megszokott flakonhoz képest a műanyag 77%-ának megtakarítását lehetővé tévő utántöltő. ElőnyeA gazdaságos és környezetbarát utántöltője. Bőrgyógyászati és szemészeti ellenőrzés mellett, érzékeny bőrön tesztelve - Allergénmentes illat - semleges pH."
Nagyon elégedett voltam, mikor kipróbáltam, mert egyáltalán nem szárította ki a bőröm; puha, hidratált érzést hagyott maga után. Nem szükséges belőle sokat kinyomni, eléggé habzik, de mégsem túlságosan. Nem tolakodó az illata, fürdésnél kellemesen friss, utána alig érződik-de én pont ezt szeretem. Nagyon tiszta és ápolt érzetet nyújt a bőrömnek. 5*



Az 50%-os kupon is felhasználásra került, mert már többször is szemezgettem a boltban a pirosítókkal, de végül mindig ott hagytam. Most így 1300Ft-ért sikerült hozzájutnom az Yves Rocher Natural blush 50-es Rose vif árnyalathoz. Nagyon szép, élénk rózsaszín, amit én egy kicsit hideg tónusúnak érzek. Eléggé pigmentált, puha állagú és nem porzik. Nem kell belőle túl sok, mert akkor nehezebb eldolgozni, inkább fokozatosan kell élénkíteni. A tartóssága miatt 4*.


Vásároltam még a kedvenc samponomból is egyet, mert Debrecenbe is kell, hogy legyen ilyenem. "A bio mezőgazdaságból származó zabtejkivonatban gazdag Selymes, tápláló sampon képes ellátni szomjazó hajtincseket a megfelelő tápanyagmennyiséggel. Táplálja a haj rostjait és megerősíti a haj szerkezetét, hogy makacs fürtjei fénytől ragyogó, lágy, könnyen fésülhető hajzuhataggá változzanak. Rázza fel használat előtt, oszlassa el nedves haján, majd bő vízzel öblítse le. Szilikonmentes formula, amely nem nehezíti el a haját. "
Abszolút 5*!

Kaptam ajándékba egy 2 darabos tollkészletet is, mert a kuponhoz szóló ajándék naptár már elfogyott. Ennek nagyon aranyos szürke tokja van, ami rózsaszín szalaggal van átkötve. A tollak is rózsaszínek, márkajelzés nélküliek

Adtak még egy Nyom nélküli alapozó tesztet is, ami most új. A boltban próbáltam, de nekem annyira nyom nélküli volt, hogy gyakorlatilag teljesen eltűnt a bőrömön, mikor elkentem. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images