♥ Romantikus rózsaszín a Valentin napra ♥

8:00

A Valentin nap a szerelemesek ünnepe, így akinek van párja, az biztos vele fogja tölteni ezt a napot- már ha ünneplitek. Egy olyan sminkinspirációt mutatok ma be nektek, ami megállja a helyét egy romantikus (délutáni-esti) randevún. Nem túl erős, de mégis bájos kinézetet varázsol majd Neked, amit a barátod biztos szeretni fog. :)




Le is írom, hogy hogyan készítheted el Te is ezt a sminket, ám most nem mondok konkrét termékeket, mert hasonló árnyalatokkal is ugyanolyan szépen elkészíthető. :)

A szememet először lealapoztam, majd egy fehér szemceruzával besatíroztam a mozgó részt és a szemem alatt, hogy megadjam a színeknek az alapot. Erre egy fehér szemhéjpúdert kentem és a mélyítővonalba egy barnás lilás árnyalatot. A szem külső harmadába a V-ívbe egy halvány rózsaszínt tettem és alaposan elsatíroztam a fehérrel és a barnával. Egy halványkék festéket kentem a szem belső részére a mélyítővonalba és a külső szemzugba és ezt is jól összemostam a rózsaszín egy részével. Ugyanezt az átmenetet csináltam meg a szem alatt is. A szempillám tövébe egy nagyon vékony tusvonalat húztam, aminek megalkotására a legalkalmasabb egy folyékony szemtus volt. A szempilláimat vastagon kifestettem két rétegben. A szemöldökömet egy világos barnával formáztam ívesre. 
Az arcom lealapozása után korrektort kentem a szükséges helyekre és pirosítónak egy ugyanolyan rózsaszínt választottam, amilyet a szememre is kentem. A számra egy kis alapozó után egy halvány jeges-rózsaszín rúzst tettem fel, hogy megmaradjon a smink ártatlan bája. 




Kellemes ünneplést a szerelmeseknek! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images