Meghitt karácsonyi smink

9:57

Nálunk a szenteste szűk családi körben zajlik itthon, ezért nem akartam semmiféle hivalkodó, vagy túl csillogó sminket készíteni mára. A hagyományos, ünnepi helyett inkább lágy és visszafogott színeket választottam, ami remekül illik egy meghitt összejövetelhez. Ezentúl nappali és esti viseletként is megállja a helyét. 


Az arcom lealapozása után egy rózsaszín pirosítóval tettem üdévé és ragyogóvá az arcomat. Ezután rögtön a szemöldököm igazítására tértem rá, hogy tudjam, mennyire erős szemsminket készíthetek, majd korrektorral eltüntettem a szemem alatti sötét karikát. A mélyítővonalba halvány taupe árnyalat került, rózsaszín festéket tettem a szemhéjam belső és külső területére, highlightert pedig középre és a szemzugba. Mindezt sötétbarna cicás tusvonallal és fekete szempillaspirállal tettem hangsúlyosabbá. Végezetül pedig egy élénk rózsaszín rúzst kentem fel az ajkaimra. 




Felhasznált termékek: 


Mindenkinek nagyon békés karácsonyt kívánok! :) csók.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images