Catwalk inspired

1:28

Ezt a sminket a kifutók világa inspirálta. A rúzzsal és a fekete cicás tusvonallal egy letisztult és drámai kinézetet akartam létrehozni, amit az arany hajba-valókkal tettem még elegánsabbá, kicsit baro(c)kossá. 

Az arcomat a Bourjois Healthy Mix Serum Foundation-nel alapoztam, majd nem túl erősen kontúroztam a Miss Sporthy Oh Tan So Fine bronzosítómmal. A szemöldökömet erősen festettem ki az Essence szemöldökápoló készletének a sötétebbik barna színével. A szememre az Essences zselés tust használtam, a szempillámat pedig az Essence Get Big Lashes! szempillaspirállal tettem még hangsúlyosabbá. Az egész smink a burgundy Rival de Loop (Berlin 18) rúzsra épül fel, amit a szám sarkában fekete szemceruzával satíroztam el kicsit az ombrés hatás érdekében.








You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images