Catrice

15:28

A Catrice új limitált kiadása már elérhető a Rossmannokban! Az illatosított por állagú highlighterre nagyon kíváncsi vagyok! Nem mondom, hogy túl sok reményt fűzök hozzá így első hallásra, de az üvegcséje teljesen megfogott. A rúzsok pedig határozottan szimpatikusak! Ha eljutok a drogériába, majd tesztelem, hogy a valóságban is ennyire csábítóak-e és hazajön-e velem valamelyik...:)


Forrás

Update:
Megkukkantottam a drogéiában az egész készletet. Jelentem, hogy a highlighter nekem kimondottan büdös volt. Nem is értem mire való, hogy illatosított. A szemhéjpúderek extra pigmentáltak, ennél többet nem tudok nyilatkozni róluk. A pirosító elég átlagos, a körömlakkok szépek, de én nem vagyok az a körmös fajta. A rúzsok tetszettek, de nem biztos hogy szeretném bármelyiket is. Talán a legsötétebbet. Egyébként azok is jól pigmentáltak és enyhén arany fényűek.  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images