Karácsonyi átalakítás (Előtte-utána képekkel)

14:38


A nővérem karácsonyi összejövetelre ment ma, ezért egy kicsit átalakítottam. Mivel nem szokta sminkelni magát, nem akartam nagyon kirívó, színes, csillogós sminket készíteni....De azt nem tudtam megállni, hogy ne próbáljak ki egy merészebb rúzst is rajta. :) A szemére természetes árnyalatok kerültek, világos krémszín, illetve barna a mélyítővonalba. Nagyon érzékeny a szeme, így a szempilláját is csak épphogy kifestettem, tusvonal helyett pedig egy vékony csík került fel szemceruzával a pillái tövébe. Az arcát bronzosítottam és arra került egy kevés krémes rózsaszín pirosító. És íme a smink ereje!

Előtte                            /                            Utána


Természetes árnyalatú rúzzsal


Arc:
Bourjois Healthy Mix Serum alapozó, light
Catrice tégelyes korrektor, 02
Essence Stay All Day korrektor
NYC Smooth Skin bronzosító, 720A Sunny 
Essence soo blush! krémes pirosító, 20 everything is better in pink

Szem:
Sleek V2 Darks Matte paletta, barna
Lovely I love Satin...szatén fényű szemhéjpúder, arany-barna
Catrice Velvet Matt szemhéjpúder, 010 Vanilliaty Fair
Essence Get big lashes! Volume boost szempillaspirál

Száj:
Natúr: Maybelline 721 Pinky Beige rúzs
Élénk: Catrice Ultimate Colour 350 Mattador ajakrúzs

Szemöldök:
Catrice szemöldökformázó készlet

Élénk rúzzsal



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images