Burgundy

22:56


Általában a sminkjeimhez szoktam ruhát választani, most azonban ez fordítva történt. A burgundy ingemhez akartam készíteni egy finom őszi nappali sminket. Alapnak a könnyed Bourjois Healthy Mix Serum alapozót választottam, majd rá csak egy kis Manhattan bronzosító púdergyöngy került. A hangsúlyt a blúzomhoz hasonló burgundy színű NYC rúzs kapta, amihez cicás tusvonal párosul. Az egész szemhéjamra először egy sárga Essence-s szemceruza került, amit a Catrice Absolut Nude palettájának az arany színével fedtem le. A szemzugba ugyanezen palettának a sárgás highlighter színe került. A tusvonalat a már nem gyártott zselés Essence tussal húztam. A szempillámat a Essence Get Big Lashes! spirállal festettem ki, a szemöldökömet, pedig a Catrice szemöldökápoló készlettel. Mindezekhez egy menta és arany színű fülbevaló társult. 





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Bomba jó! Gyönyörű árnyalat és illik hozzá ez a szemsmnink is :))
    És nagyon tetszik a fülcsiiiiid! *.*

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images