Hogyan hoztam helyre a hajam...(2.rész)

17:22

Aki lemaradt volna az első részről, az elolvashatja ITT. :) Kezdődjön is hát a második...


Fodrászolás
Mindig is lusta voltam havonta, de még évente is fodrászhoz járni, ezért kialakítottam a magam kis rendszerét. Havonta - vagy ha nagyon töredezettnek találtam a hajszálak végét, akkor - fogtam a saját fodrászollómat és megmetszettem magam. Gyakran vágtam, így egyre szebbek lettek a  hajszálak végei. Néha meguntam és rövidre vágtam, máskor hoosszúra növesztettem, de sosem hagytam ki az élénkítő vágást. Gondolom ezt nem sok lány szeretné utánozni, úgyhogy fodrász, fodrász, fodrász!



Maszkok, olajpakolások- a hatékony ápolás
Sokat olvastam az interneten arról, hogy a konyhában fellelhető alapanyagok mikre jók külsőleg alkalmazva. Főleg a száraz, töredezett hajvégekre kerestem megoldást. Nem tudnám pontosan megmondani, hogy melyik volt a leghatékonyabb, mert mindig újakat próbáltam ki. Különböző hasznos tulajdonságú anyagokat kevergettem össze, amiket maszkként kentem fel a hajamra. Volt amelyiket csak a tőre, volt amit a teljes hosszára, vagy csak a végekre. Legalább egy órát hagytam rajta, majd samponnal és bő vízzel kimostam belőle.


Az öblítés
A hajmosást érdemes úgy zárni, hogy meleg és hideg vizes öblítést váltogatjuk, ezzel is serkentve a hajhagymák vérellátását. Az utolsó öblítés hideg vízzel történjen, ezáltal szép, selymes és fényes lesz a hajzuhatagunk. Ha szeretnénk fürtjeinknek még inkább kedveskedni, akkor bevethetjük dédanyáink nem oly titkos receptjét a csillogó, egészséges hajért.  Samponozás után 1-2 liter enyhén savas, bőven hígított oldattal – (alma)ecet, sör, gyógynövény, teafőzet – öblítsünk. A hígításuk mindnek más. Ha nem tetszik az illata, lehet bele valamilyen 100%-os tisztaságú illóolajat csepegtetni, azonban vásárlás előtt járjunk utána, hogy melyiket milyen (haj)problémára ajánlják. Személy szerint nekem a kedvencem a diófalevéllel történő, vagy az almaecetes öblítés. Rövid időn belül elillan mindkettőnek az illata, ha netán attól félnénk, hogy ecetszagunk lesz. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images